۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۶۷۰۸۷۱
حجت الاسلام سعدی:

هتاکی نسبت به رهبر معظم انقلاب به هیچ وجه پذیرفتنی نیست

هتاکی نسبت به رهبر معظم انقلاب به هیچ وجه پذیرفتنی نیست
رییس دانشگاه امام صادق(ع) تأکید کرد که مقام معظم رهبری نماد عزت شیعه و نماد جریان مقاومت در برابر نظام سلطه است و هتک این مقام از سوی یک معمم به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سعدی رییس دانشگاه امام صادق(ع) در ابتدای درس خارج اصول فقه ضمن اشاره به سخنانی که از جانب یکی از معممین در فضای مجازی و هتک حرمت وی نسبت به مقام معظم رهبری صورت گرفته است، این سخنان را با توجه به نوع ادبیات و نوع نسبت مطالب کلی به مقام معظم رهبری، مغرضانه دانست و تاکید کرد: یکی از برجسته ترین نقاط در مدیریت مقام معظم رهبری در طول سالهای رهبری این بود که نگذاشتند آراء مردم مصادره شود و از رای مردم بسیار جدی دفاع کردند.

وی در ادامه با اشاره به ظلمی که از سوی عده ای به نظام اسلامی می شود بیان داشت که شهید خوانی توسط این فرد، بر چه مبنایی صورت گرفته است، در حالی که چند هفته قبل فردی مثل دکتر فخری زاده شهید می شود اما هیچ واکنشی نشان نمی دهند و هیچ موضعی در محکومیت این ترور نمی گیرند.

حجت الاسلام سعدی تاکید کرد که در این شرایط جهانی صیانت از جایگاه رهبری وظیفه همه ماست.

رییس دانشگاه امام صادق(ع) بیان داشت: باید اولا نسبت به شبهات مطرح شده تبیین صورت گیرد و ثانیا توسط مجامع علمی موضع گیری قاطع در مورد این سخنان انجام شود تا در ذهن دشمن شائبه همراهی با این صحبت ها خطور نکند.

وی همچنین تاکید کرد: مقام معظم رهبری نماد عزت شیعه و نماد جریان مقاومت در برابر نظام سلطه است و تهتک این مقام از سوی یک معمم به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و نیازمند تبیین و موضع گیری توسط مراکز و مجامع علمی خصوصا مجامع حوزوی است.

حجت الاسلام سعدی در انتها از طلاب خواست تا در فضای مجازی به تبیین حقایق و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری بپردازند./841/د102/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
من که اصلا ایشان را نمی شناختم کسی ویدئوی حرفای او را برایم ارسال کرد ،حقیقتا هیچگونه نورانیتی نه در چهره و او و نه هیچ منطق و عقلانیتی در گفتار او ندیدم ،امثال این آدم ذاتشان اشکال دارد اما گندشان با تاخیر بالا میزند . چون تقوی و پرهیز کاری و علم و دانش برای روزهایی است که شیطان کبر و خود بینی از کمینگاه درون آدم خود را آشکار میکند. و گرنه در دورانی که اوضاع بر وفق مراد است ادعای زهد و سلامت نفس چندان سخت نیست.خیلی تعجب کردم که همصدا با اجانب و اغیار و منافقین و دشمنان این کشور حرف میزد.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
از این استاد والامقام بیشتر خبر بزنین.
0
0