۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۷۰۸۸۱
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

ملت ایران دستی که برای تضعیف جایگاه ولایت بلند شود را قطع خواهند کرد

ملت ایران دستی که برای تضعیف جایگاه ولایت بلند شود را قطع خواهند کرد
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین مشایخ گفت: دشمن پس از شکست های متعدد در عرصه های مختلف بار دیگر به دنبال تضعیف جایگاه ولایت و رهبری است.

حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره به نقش برجسته مقام معظم رهبری در پیشرفت و تعالی نظام اسلامی، گفت: مقام معظم رهبری پس از ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب، با بهترین شیوه توانستند کشور را در مسیر رشد و تعالی همه جانبه سوق دهند.

وی با این که دشمنان نمی توانند عزت و عظمت بین المللی ایران اسلامی را در عرصه های مختلف تحمل کنند، افزود: به همین دلیل با فریب دادن برخی افراد ساده لوح و بی بصیرت تلاش می کنند از انقلاب و نظام اسلامی انتقام بگیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در طول 42 سال اخیر افراد بی بصیرت بسیاری از قطار انقلاب پیاده شدند، تصریح کرد: اظهار نظرهای کینه توزانه این گونه افراد نمی تواند خللی در مسیر پیشرفت انقلاب ایجاد کند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که قطار انقلاب اسلامی با شتاب در حال رسیدن به قله های پیشرفت و شکوفایی است، خاطرنشان کرد: هیچ قدرتی نمی تواند مانع پیشرفت های نظام اسلامی شود.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با اشاره به این که نظام اسلامی هر روز به اهداف خود نزدیک تر می شود، تصریح کرد: کسانی که در تلاش هستند در مسیر پیشرفت انقلاب مانعی ایجاد کنند به طور حتم شکست خواهند خورد.

امام جمعه نوشهر با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی در طول چهار دهه اخیر هر چه در توان داشتند برای ضربه زدن به انقلاب و نظام استفاده کردند، بیان داشت: مسیر حرکت انقلاب روشن است و دشمن نمی تواند با اجیر کردن افراد ساده لوح و خائن، انقلاب، رهبری و دستاوردهای نظام را تضعیف کند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، خیانت به انقلاب و نظام اسلامی را گناهی نابخشودنی است، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی ها با موضع گیری های نسنجیده خود آب در آسیاب دشمن می ریزند و دشمن شاد کن می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با تأکید براین که مقام معظم رهبری در طول سه دهه اخیر به نحو بسیار عالی کشور را مدیریت کردند و امروز هر چه داریم به برکت رهنمودهای ایشان است، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران افرادی را که بخواهند این مجاهدت های خالصانه را نادیده بگیرند به هیچ عنوان نخواهند بخشید.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن پس از شکست های متعدد در عرصه های مختلف بار دیگر به دنبال تضعیف جایگاه ولایت و رهبری است، خاطرنشان کرد: دشمنان این انقلاب و نظام باید بدانند ملت با بصیرت و انقلابی کشورمان با قدرت از جایگاه رهبری حراست خواهند کرد و نخواهند گذاشت کوچکترین خدشه ای به این جایگاه مهم وارد شود.

وی با تأکید بر این که ملت ایران دستی که برای تضعیف جایگاه ولایت و رهبری بلند شود را قطع خواهند کرد، بیان داشت: این ملت در طول چهار دهه اخیر همواره پشت سر رهبری انقلاب حرکت کردند و امروز نیز نخواهند گذاشت کوچکترین آسیبی به جایگاه ولایت فقیه وارد شود./950/ت310/ب1

ارسال نظرات