۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۶۷۰۸۸۷

حمله تند پاکستانی ها به حمایت کننده اسرائیل در پاکستان

حمله تند پاکستانی ها به حمایت کننده اسرائیل در پاکستان
مولانا شیرانی حامی برقراری روابط دوستانه با اسرائیل و به رسمیت شناختن این رژیم غاصب توسط پاکستان، مورد حمله تند شهروندان پاکستانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، مولانا محمد خان شیرانی رهبر جمعیت علمای اسلام (ف) پاکستان و رییس سابق ایدئولوژی اسلامی پاکستان، پس از اعلام حمایت به برقراری روابط دوستانه با اسرائیل و به رسمیت شناختن این رژیم غاصب توسط پاکستان، مورد حمله تند شهروندان و شخصیت های پاکستانی قرار گرفت.

بنا به این گزارش مولانا محمد خان شیرانی رهبر جمعیت علمای اسلام (ف) پاکستان در یک کنفرانس خبری روز گذشته که در شهر لورانی پاکستان برگزار شد، اظهار داشت: برقراری روابط دوستانه با اسرائیل و به رسمیت شناختن این رژیم، یک مسئله جهانی و بین المللی است و بنده این نظر را دارم که اسرائیل در مجامع اسلامی پذیرفته شود.

این مطلب، پس از انتشار در سایت رسمی جمعیت علمای اسلام (ف) پاکستان و فضای مجازی، مورد حمله و انتقاد شدید شهروندان و کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

یکی از کاربران فضای مجازی زیر این مطلب نوشت: مولانا شیرانی با اظهار چنین نظریه هایی دل میلیون ها پاکستانی را به درد آورده است و آنان را آزرده خاطر کرده است، این سخنان هرچه قدر محکوم شوند، کم است.

کاربر دیگری در ضمن اظهار دیدگاه خود، نوشت: نزد بیشتر روحانیون کشورمان (پاکستان) خواسته اعراب مقدم است ولو آن خواسته خلاف دین مبین اسلام باشد.

کاربر دیگری با انتقاد از سخنان مولانا شیرانی، اظهار کرد: به ظاهر علمای کشورمان خود را مخالف آمریکا و اسرائیل اعلام می کنند اما زمانیکه سخن از برقراری روابط با اسرائیل به میان می آید آنان خود را در صف مقدم و اولین حامی برقراری این روابط قرار می دهند./988/

ارسال نظرات