۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۷۰۸۹۲
تاریخ نگار خوزستانی:

رهبر معظم انقلاب نقطه اوج و افتخار نظام اسلامی هستند

رهبر معظم انقلاب نقطه اوج و افتخار نظام اسلامی هستند
علی نژاد گفت: نقطه اوج و افتخار نظام اسلامی رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه است و اگر ایشان نبود جامعه اسلامی با بن بست مواجه می‌شد.
عبدالکاظم علی نژاد، تاریخ نگار خوزستانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در خصوص هتک حرمت محمود امجد به ساحت قدسی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان داشت: هتک حرمت و تهمت‌هایی که این فرد مغرض در رابطه با مقام معظم رهبری داشته در ادامه ترور شخصیت‌های عظیم الشأن مانند شهیدان حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و محسن فخری زاده مغز متفکر هسته‌ای کشور می‌باشد.

تاریخ نگار خوزستانی ترور را به دو بخش تقسیم کرد و بیان داشت: ترور فیزیکی که در آن جسم افراد قهرمان در انظار عمومی هدف قرار می‌گیرد؛ در ترور غیر فیزیکی شخصیت افراد مورد حمله قرار می‌گیرد که بسیار بدتر از ترور فیزیکی است.

وی در ادامه با اشاره به ترور شهید بهشتی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی عنوان داشت: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی شهید بهشتی مورد ترور شخصیتی قرار گرفت به طوری که برخی شهادت ایشان را به هم تبریک می‌گفتند.

علی نژاد با انتقاد از عده‌ای که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را به استبداد رای متهم می‌کنند، تصریح کرد: برخی افراد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را به خودکامگی متهم می‌کنند؛ همه نظر‌های ایشان براساس تعابیر قرآنی، سنت رسول اکرم (ص) و فقه شیعه و فارغ از هوای نفسانی و خواسته‌های شخصی است.

وی در ادامه گفت: نقطه اوج و افتخار نظام اسلامی رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه است و اگر ایشان نبود جامعه اسلامی با بن بست مواجه می‌شد.

تاریخ نگار خوزستانی در پایان گفت: در هر کشور راس هرمی برای جلوگیری از انحرافات وجود دارد؛ زمانی که این راس هرم وجود نداشته باشد؛ هیچ تضمینی برای ادامه صحیح مسیر و سلامت نظام وجود ندارد./۹۴۵۴/ت310/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
همه ایران یک گروه است؛ حزب‌الله است
0
0