۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۶۷۰۸۹۶
تولیت حوزه علمیه کنگاور:

سخنان شیخ امجد در حمایت از «زم»، بوی فتنه و نفاق می دهد

سخنان شیخ امجد در حمایت از «زم»، بوی فتنه و نفاق می دهد
کرمانشاه - آیت الله میریونسی گفت: سخنانی که شیخ امجد در حمایت از روح الله زم؛ منافق و برانداز معدوم به زبان می آورد بوی فتنه و نفاق می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله سیدعباس میریونسی امروز در دیدار با جمعی از روحانیون و اساتید حوزوی کرمانشاه عنوان کرد: از ابتدای اسلام تاکنون شاهد انواع و اقسام هجمه های فرهنگی و اعتقادی علیه این دین آسمانی بوده و هستیم.

تولیت حوزه علمیه کنگاور گفت: اکنون نیز شیخ هتاک؛ محمود امجد با بر زبان آوردن سخنانی توهین آمیز از یک سو به دنبال تخریب و تضعیف جایگاه ولایت است و از سوی دیگر سنگ «زم» از عوامل فتنه و برانداز کشور را بر سینه می زند که این هم جای تعجب دارد و هم سؤال.

آیت الله میریونسی با اشاره به اینکه سخنان هتاکانه شیخ امجد هرگز نمی تواند تزلزلی در جایگاه ولایت فقیه و مرجعیت شیعی ایجاد کند، ابراز کرد: تاسف همه دوستداران دین این است شخصی که داعیه کرسی درس اخلاق دارد، چرا و با چه مقصودی با شبکه ضدشیعی «ایران اینترنشنال» که توسط جریان وهابیت مدیریت می شود علیه نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی مصاحبه می کند؟

تولیت حوزه علمیه کنگاور در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: سخنان و یاوه گویی های شیخ هتاک امجد هرگز نمی تواند به ساحت ولایت و مرجعیت آسیبی برساند ولی ناراحتی متدین و حوزویان از این است که وی سالیان سال در حوزه حضور داشتند و در سایه نظام و انقلاب زیست کرده اند و اکنون این گونه علیه این انقلاب الهی و اسلامی جبهه گیری می کند.

این عالم کرمانشاهی با تاکید بر اینکه با سنگ انداختن نمی توان بر چهره خورشید خدشه ای وارد کرد، گفت: سخنانی که شیخ امجد در حمایت از روح الله زم؛ منافق و برانداز معدوم به زبان می آورد بوی فتنه و نفاق می دهد، لذا همه روحانیون و حوزویان باید در مقابل این پدیده نامیمون هوشیار و با بصیرت باشند.

آیت الله میریونسی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مگر «زم» چه جایگاهی در کشور و در بین ملت ایران داشت که اینگونه شیخ امجد برای وی مدیحه سرای و مرثیه سرایی می کند؟!

تولیت حوزه علمیه کنگاور در پایان سخنان خود گفت: بی شک تحرکات اخیر شیخ امجد تنها به شخصیت وی آسیب می رساند و چهره واقعی و ضدولایی اش را برای ملت ولایتمدار ایران روشن تر از گذشته خواهد کرد./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سید عارف نوریان
United States
۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
آنهایی که سیره انبیاء را کنار گذاشتند ولی لباس انبیاء را به تن داشتند، نه تنها محبوبان حریم الهی نیستند بلکه مغضوبان حرم نورانی قلوب مومنین هستند.
0
0