۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۶۷۰۹۲۴
امام جمعه شهرستان کنگاور:

تز انقلاب در قم رقم خورد و آنتی تز آن هم در قم است

تز انقلاب در قم رقم خورد و آنتی تز آن هم در قم است
کرمانشاه - حجت الاسلام لروند با اشاره به هتاکی های امجد گفت: شما می دانید رهبر عزیز از قبل پیش بینی کرده بودند که تز انقلاب در قم رقم خورده و آنتی تز آن هم در قم است.

حجت الاسلام علی محمد لروند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: بی گمان اگر شیخ هتاک و مفلوک «امجد» اگر در زندگی اش آسیب شناسی می کرد این آخر عمری لعن و نفرین امت حزب الله را برای خودش فراهم نمی کرد.

امام جمعه شهرستان کنگاور با اشاره به اینکه نمونه «امجدها» در طول تاریخ بوده اند و همیشه هم خوار و ذلیل هستند، تاکید کرد: از قوه قضائیه و دادستان محترم دادسرای ویژه روحانیت تقاضا داریم ضمن محاکمه ایشان، عوامل پشت پرده را شناسایی کنند، مخصوصا زمانی که خارج بوده اند و یقینا در همان خارج برای ایشان دام گسترانده اند و ایشان هم چون نجابت و مظلومیت ولی امر مسلمین را می داند، از آزادی بیان در داخل نظام اسلامی سوء استفاده کرده است.

این استاد حوزوی ادامه داد: حرکت این شیخ مفلوک به نظرم اسم رمز یک آشوب و فتنه جدید است، بنابراین ملت ایران باید بیشتر از هر زمان دیگر با بصیرت و بینش عمل کنند.

حجت الاسلام لروند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در این فتنه جدید قرار است تمام مشکلات را به گردن رهبری بیندازند، گفت: استفاده از چند آخوند بی بصیرت زمینه سازی این جریان است و شما می دانید رهبر عزیز از قبل پیش بینی کرده بودند که تز انقلاب در قم رقم خورده است و آنتی تز آن هم در قم است.

این استاد حوزه علمیه بیان کرد: باید سالگرد سردار و حماسه ۹ دی را از همین حالا در دستور کار قرار دهیم و شما روحانیت انقلابی باید در کنار مردم باشید، این روزها به یاد سردار دلها کارهای جهادی برای امداد رسانی مردم را بیشتر کنید.

امام جمعه شهرستان کنگاور تاکید کرد: آقای امجد، می گویند که اهل شهرستان کنگاور هستید، اما من ننگ می دانم که شما را اهل این شهر بدانم، کلمات شما در حمله به حریم ولایت که امید مسلمانان دنیاست و استفاده از کلماتی مثل «لگد» بیشتر به یک ادبیات چاله میدانی شبیه است تا ادبیات یک روحانی.

حجت الاسلام لروند در ادامه سخنان خود تصریح کرد: بعضی گاها به بنده می گویند شما خودتان هم با بی ادبی جواب افراد را می دهید، نخیر اینجانب جواب بی ادبان را مثل خودشان می دهم و این منطق قرآن کریم است (تبت یدا ابی لهب وتب)

این استاد حوزوی افزود: شما شیخ مفلوک به رهبر عزیزمان که بر قلب ما حکومت می کند، می گویید توبه کن! اما غافل از آنکه شما نیاز به توبه دارید (مشکلی دارم ز دانشمند مجلس باز پرس، توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می کنند)

امام جمعه شهرستان کنگاور تاکید کرد: اگر رهبر ما روحیه استکباری داشت شما چنین مستکبرانه حرف مزخرف نمی زدید و در رسوایی شما همین بس که می گویید۴۰ سال است که آزادی بیان نیست، اما شما خودتان چنین بی پروا مزخرفات را سرهم می کنید.

حجت الاسلام لروند در ادامه سخنان خود گفت: در حمایت از قاتل مردم ایران و جاسوس معروف یعنی «روح الله زم» معلون می گویید که جوان بی گناه روح الله زم را اعدام کرده اند، جناب امجد از کی تا حالا آموزش دهنده بمب های دست ساز برای به آشوب کشیدن کشور، جوان بی گناه نام می گیرد؟!.

وی ادامه داد: شما با این حرفهایتان زحمات سربازان امام زمان (عج) را زیر سئوال برده اید که امنیت را در این کشور عزیز برقرار کرده اند و خدا از این همه بی حسابی و بی حرمتی شما نخواهد گذشت که اینچنین بی مهابا آب به آسیاب دشمن می ریزید.

امام جمعه شهرستان کنگاور تاکید کرد: آقای امجد چقدر ادبیات شما به سلبریتی ها شبیه است که البته من به آنها ولبریتی (ولگردها) می گویم، یعنی همانطور که سلبریتی ها اعدام جاسوس نمک به حرام را تسلیت گفتند شما هم اسم بیگناه روی او گذاشتید، با این تفاوت که شما ولی امر مسلمین را مورد خطاب قرار دادید که فقط باید گفت افسوس.

حجت الاسلام لروند در بخش دیگری از سخنان خود گفت: من به سید عزیز و رهبر عزیزتر از جانم عرض می کنم شما از پارس سگان غم به دل راه ندهید که اینها یعنی سلبریتی ها و امثالهم مصداق آیه قرآن؛ «مثله کمثل الکلب یا مثلهم کمثل الحمار یحمل اسفارا» هستند، اسفار یعنی کاغذ پاره بارشان است، ای سید عزیز، به رغم مدعیانی که منع عشق کنند، جمال چهره تو حجت موجه ماست.

امام جمعه شهرستان کنگاور تصریح کرد: آقای امجد میگویید ۴۰سال است مردم بیچاره شده اند، از شما می پرسم آن موقع که شما در کنگاور حضور داشتید، در زمان رژیم ستم شاهی آیا در جاده روستاهای این شهر حتی جاده نهاوند ـ کنگاور یک متر آسفالت وجود داشت، آیا در روستاها یک لامپ برق وجود داشت، آیا یک نفر دیپلم در یک روستا بود، آیا یک شیر آب آشامیدنی سالم در روستاها می دیدید، آیا یک پزشک کنگاوری در زمان شاه بود، آیا یک خانه آجری در روستا می دیدید، واقعا بی حرمتی و بی شرمی هم حدی دارد!!.

حجت الاسلام لروند خاطرنشان کرد: آقای امجد آیا ایران می توانست یک آفتابه بسازد، آیا ساخت یک سلاح کلاشینکف ساده در توان ایران بود، یک پیکان خودروی ایران بود که آنهم اکثر مردم (۲۶ هزار تومان) نداشتند خرید کنند و تازه به آن دولوکس می گفتند یعنی خودروی انگلیسی که در ایران مونتاژ می شد.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: آقای امجد این ایران اگر امروز مشکلی دارد از آقازاده ها وامثالهم و غارتگران بیت المال است که شما حامی آنها هستید، والا از فتنه ۸۸ حمایت نمی کردید، همه می دانند که این کشور سربلند علیرغم تحریم ها در تکنولوژی نانو جزء چند کشور برتر، در شبیه سازی سوم دنیاست، در پیوند کبد مقام اول دنیا، در علم هسته ای جزء 8 کشور برتر، در پرتاپ ماهواره جزء ۱۱ کشور اول دنیا، در چشمه پزشکی افتخاراتی چون مرحوم پروفسور خدادوست دارد، در جراحی پروفسور سمیعی که دارای شهرت جهانی است را دارد و..م لذا بی حیایی می خواهد که کسی این همه پیشرفت را نبیند.

حجت الاسلام لروند افزود: برای من تعحب است که پشت پرده جنابتان چه کسانی قرار دارند که دقیقا در سالگرد فتنه ۸۸ و در سالگرد شهادت سردار دلها شما را وادار به این حرفها نموده اند و اگر حافظه شما را یاری دهد، می دانید در کنار تلخی فتنه ۸۸ طوفان غیرت ۹ دی وجود دارد.

امام جمعه شهرستان کنگاور بیان داشت: اگر رهبر ما روحیه استکباری داشت آن جمعیت عظیم ۹دی به او لبیک نمی گفتند اما افسوس چشم بصیرت بعضی ها آنقدر کور گردیده که آنها را یارای دیدن نیست. اگر بعضی از قوه عقلانیت برخوردار باشند حتما می فهمند که این همه جمعیت عاشق بی دلیل اطراف کسی جمع نمی شوند./1400/ت210/ب1

ارسال نظرات