۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۶۷۰۹۳۷
مدیر حوزه علمیه لرستان:

بهره مندی از گنجینه دفاع مقدس لازمه تربیت نسلی انقلابی است

بهره مندی از گنجینه دفاع مقدس لازمه تربیت نسلی انقلابی است
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی بر ضرورت انجام اقدامات علمی و پژوهشی در راستای بهره مندی از گنجینه دفاع مقدس برای تربیت نسلی انقلابی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز در جلسه هم اندیشی با مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان که در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد، گفت: تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقای انقلاب است.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به رسالت حوزه در تداوم راه انقلاب و نقش آفرینی در عرصه تبلیغ ادامه داد: حوزه علمیه با بهره مندی از ظرفیت تبلیغی روحانیت در هدایت دینی جامعه و تلاش برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن نقش آفرین است.

وی در ادامه به تربیت طلبه پژوهش محور، کارآمد، مؤمن، متعهد و انقلابی اشاره کرد و افزود: از توانایی پژوهشی طلاب باید در عرصه های مختلف بهره مند شد.

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به اینکه نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در تربیت نسلی انقلابی و خنثی سازی دسیسه های دشمنان مؤثر است، اظهار داشت: برنامه ریزی، تبلیغ مؤثر در سایه انجام فعالیت های علمی پژوهشی امری مهم برای رسیدن به اهداف است.

وی بر ضرورت تشکیل دبیرخانه مشترک بین حوزه علمیه لرستان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع استان لرستان تأکید کرد و گفت: تعامل و همکفری در گام دوم انقلاب امری مهم برای انجام مسؤولیت ها است.

مدیر حوزه علمیه لرستان به گنجینه دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: بهره مندی از این گنجینه بهترین عمل برای تربیت نسل امروز و مصون سازی آنان در برابر توطئه های دشمنان است./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات