۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۶۷۱۰۰۳
امام جمعه الشتر:

تمسک به ولایت رمز عاقبت بخیری است

تمسک به ولایت رمز عاقبت بخیری است
حجت الاسلام موسوی جدایی از ولایت را توطئه دشمنان خواند و با تأکید بر ضرورت هوشیاری در برابر دسیسه های دشمن، گفت: تمسک به ولایت رمز عاقبت بخیری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید سجاد موسوی، ظهر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت حماسه ۹ دی که در دفتر امام جمعه الشتر برگزار شد، گفت: حماسه ۹ دی روز بصیرت ملت ایران اسلامی و تجدید پیمان مجدد با ولایت و امام امت بود.

امام جمعه الشتر پیام 9 دی را بصیرت و هوشیاری عنوان کرد و اظهار داشت: بصیرت و هوشیاری لازمه مقابله با دسیسه های دشمن و جلوگیری از نفوذ دشمن در زمینه های مختلف به ویژه در عرصه فرهنگی است.

وی در ادامه با اشاره به توطئه دشمنان انقلاب تصریح کرد: ۹ دی را باید گرامی بداریم تا خطر فاصله افتادن بین امام و امت را که پروژه استکبار است، گوشزد کنیم.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه فتنه ۸۸ نمونه ای از دام استکبار برای انحراف امت از نظام اسلامی بود، اظهار داشت: در این روز دشمن از فضای اختلافی که وجود داشت استفاده کرد و عده ای که از ولایت فاصله گرفته بودند زمینه اغتشاش و آشوب را فراهم کردند.

وی ادامه داد: از عوامل ایجاد فتنه ۸۸، دور شدن از ولایت بود، فرقی ندارد در سال ۸۸ باشد یا ۹۹، نمونه بارز آن اظهارات فردی ساده لوح که تحت تأثیر اظهارات جهت دار از دامان ولایت خارج شده و به دام استکبار افتاده و سوابق گذشته خود را در راستای رضایت مستکبرین زمین نهاده و از مسیر عاقبت بخیری فاصله می گیرد، این مصادیق در طول تاریخ انقلاب بوده و هست.

امام جمعه الشتر بیان کرد: باید گفتمان ۹ دی و بصیرت را میان نسل جوان ترویج و تقویت کنیم چراکه اگر امروز امت اسلامی یکپارچه در مقابل استکبار ایستاده و انقلاب اسلامی در دنیا گسترش پیدا کرده به دلیل رهبری حکیمانه امام امت است./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات