۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۶۷۱۰۱۸
روحانی برجسته پاکستان:

شهادت و تحریم؛ ابزار اساسی دشمن در برابر انقلاب اسلامی است

شهادت و تحریم؛ ابزار اساسی دشمن در برابر انقلاب اسلامی است
حجت ‌الاسلام زیدی در سخنانی اقدام جنایتکارانه آمریکا و اسرائیل غاصب در حق مردم جمهوری اسلامی ایران را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت ‌الاسلام سید نسیم حیدر زیدی روحانی برجسته پاکستان در سخنانی شهادت و تحریم را ابزار اساسی دشمن در برابر انقلاب اسلامی دانست.

حجت ‌الاسلام زیدی در ضمن محکوم کردن شهادت شهید محسن فخری ‌زاده دانشمند موشکی و هسته‌ ای جمهوری اسلامی ایران و سردار بزرگ شهید قاسم سلیمانی، گفت: برخلاف تصور دشمن، شهادت عامل جاودانگی برای دلاوران و سربازان وفادار انقلاب اسلامی است.

این روحانی پاکستانی با اشاره به این که دشمنان اسلام از ابتدای انقلاب درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده ‌اند و تعداد زیادی از شخصیت‌های مهم و برجسته ایران اسلامی را به شهادت رسانده اند، افزود: دشمن هیچگاه نتوانست مانع پیشرفت انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیم آن شود.

وی با تاکید به این که کشورهایی که شهامت مقابله رودررو با جمهوری اسلامی ایران را ندارند، توسط ایادی خود در منطقه دست به جنایت‌های بزدلانه و تروریستی می‌زنند، به سخنانی امام راحل در خصوص شهادت شهید مطهری اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) فرمودند؛ بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌ شود.

حجت ‌الاسلام زیدی با بیان این که از دست دادن شخصیت‌هایی برجسته‌ انقلاب اسلامی همچون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری‌ زاده  فقدان بزرگی برای ایران اسلامی است، ابراز داشت: شهادت این بزرگواران موجب وحدت، انسجام و تقویت بیشتر ملت ایران شده است./988/

ارسال نظرات