۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۷۱۰۳۵
حجت الاسلام کارگر خبر داد؛

برگزاری ویژه برنامه های ایام فاطمیه در کرمانشاه در فضای مجازی

برگزاری ویژه برنامه های ایام فاطمیه در کرمانشاه در فضای مجازی
کرمانشاه - معاون تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: سعی بر این است که از پتانسیل های فضای مجازی برای شناخت دقیق تر و بهتر نسل جوان با شخصیت والای حضرت فاطمه (س) استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام مهدی کارگر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیماری و ویروس کرونا برگزاری بسیاری از برنامه های مذهبی را در سراسر کشور لغو کرده است، لذا امیدواریم که هرچه سریعتر وضعیت به حالت عادی خود برگردد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: ایام فاطمیه در پیش است ولی امسال با توجه به شرایط ویژه جامعه و نیز اعلام ستاد کرونای استان برگزاری سوگواره های این ایام به صورت حضوری برگزار نمی شود.

حجت الاسلام کارگر در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: از سوی دیگر برای جلوگیری از شیوع کرونا در سطح کرمانشاه تصمیم بر این شده است که امسال اعزام مبلغ دینی در ایام فاطمیه به نقاط مختلف استان لغو شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: اما برای اینکه شئونات دینی و مذهبی تحت تاثیر ویروس کرونا و وضعیت خاص کنونی جامعه قرار نگیرند، ویژه برنامه های ایام فاطمه در استان کرمانشاه به صورت مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام کارگر برگزاری نشست ها، سخنرانی ها، مراسم سوگواری و... در ایام فاطمیه را تنها در فضای مجازی قابل اجرا دانست و ادامه داد: سعی ما بر این است که از پتانسیل های فضای مجازی برای شناخت بیشتر، دقیق تر و بهتر نسل جوان با شخصیت والای بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) استفاده نماییم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان سخنان خود گفت: شناخت شخصیت و جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) یکی از ضرورت های کنونی جامعه اسلامی به ویژه نسل جوان است./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات