۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۶۷۱۰۵۴

وقایع‌نگاری رخدادهای بعد از شهادت سردار سلیمانی

وقایع‌نگاری رخدادهای بعد از شهادت سردار سلیمانی
نخستین کتاب درباره وقایع‌نگاری رخدادهای بعد از شهادت حاج‌قاسم سلیمانی به نویسندگی اسماعیل رمضانی توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، کتاب «چهل روز پس از حاج‌قاسم» به قلم اسماعیل رمضانی به روایت دقیق و لحظه به لحظه چهل روز پس از شهادت سرداری می‌پردازد که به تعبیر خودش و این کتاب کاهش درجه پیدا کرد و «سرباز» شد.

در سطرهای آغازین این کتاب می‌خوانیم:

جمعه ۱۳دی‌ماه۱۳۹۸ روزی تلـخ بـود. بسـیاری از ایرانیان وقتـی از خواب نوشـین بامداد رحیل بیدار شـدند، تلخی شـهادت مردی دوست‌داشـتنی را چونان صبحانـه‌ای اجبـاری در دهان‌شـان حـس کردنـد. او رفـت وقتی همـه در خواب نـاز بودنـد. حـالا کلمـات در دهان همه سـخت می‌چرخـد که به جای حاج قاسـم سـلیمانی بگویند: سـردار شهید قاسـم سلیمانی.

در «چهل روز پس از حاج قاسم؛ روایت سرداری که سرباز شد» اتفاقات و رویدادهای آن روزهای پرتب‌و‌تاب در سه‌فصل و با جزییات دقیق به نگارش درآمده است، روزهایی که از جمله مهمترین دوران‌های تاریخ معاصر بود. این کتاب در سه فصل «سرداری که سرباز شد»، «آه از غمی که تازه شود با غمی دگر» و «قاسم هنوز زنده است» به روایت آن روزهای پر تب‌و‌تاب می‌پردازد.

این کتاب را انتشارات سیمای شرق در ۲۸۶ صفحه و به قیمت ۵۸ هزار تومان منتشر کرده است و به‌زودی مراسم رونمایی از آن برگزار خواهد شد.

امکان دریافت نسخه الکترونیکی کتابی که درباره مرد میدان نبرد با داعش نوشته شده را در پلتفرم کتابخوان «طاقچه» وجود دارد.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت نسخه فیزیکی آن با شماره ۰۲۱۸۸۳۵۶۴۳۶ تماس بگیرند یا از طریق مراجعه به سایت دیجی‌کالا این کتاب را به صورت اینترنتی سفارش دهند./826/

منبع: فارس
ارسال نظرات