۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۶۷۱۰۷۶
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

صلح و آرامش برای مستکبرین و ابرقدرت ها یک کابوس بزرگ است

صلح و آرامش برای مستکبرین و ابرقدرت ها یک کابوس بزرگ است
کرمانشاه آیت الله علما گفت: صلح و آرامش برای مستکبرین و کشورهای استعماری به نوعی یک کابوس بزرگ است، از این رو دست به هرکاری می زنند که این کابوس را تجربه نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز با جمعی از مسؤولان امنیت پرواز فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه دیدار و گفت و گو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: باید در این اوضاع همه با بصیرت و بینش دینی و سیاسی از انقلاب و نظام دفاع و امنیت این کشور اسلامی را تضمین کنیم.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: با وجود اینکه جمهوری اسلامی ایران در خطرناک ترین منطقه جهان در بُعد خشونت و درگیری قرار دارد، بازهم شاهد امنیتی مثال زدنی هم در زمین و هم در آسمان این مملکت هستیم که این مرهون تلاش همه شما عزیزان است.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با این حال نباید هرگز نسبت به توطئه های دشمنان این مرزوبوم بی تفاوت باشیم، زیرا آنان از هر فرصتی استفاده می کنند که بر پیکره این نظام و انقلاب ضربه بزنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: درگیری هایی که در حال حاضر در میان کشورهای دنیا به ویژه خاورمیانه می بینیم، نتیجه سیاست شیطانی انگلستان در تقسیم مرزهاست که این توطئه استعمار پیر سالانه باعث ریخته شدن خون هزاران بیگانه می شود.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: صلح و آرامش برای مستکبرین و کشورهای استعماری به نوعی یک کابوس بزرگ است، از این رو دست به هر کاری می زنند که این کابوس را تجربه نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان سخنان خود گفت: بی شک امنیت زیرساخت دیگر حوزه ها برای هر کشوری است، اگر امنیت نباشد، اقتصاد، فرهنگ و... هرگز معنایی نخواهند داشت، از ابن رو باید سعی کنیم که همواره امنیت در کشور و استان کرمانشاه برقرار باشد./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات