۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۶۷۱۰۸۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

نباید ناکثین و قاسطین و مارقین انقلاب اسلامی را برجسته کنیم

نباید ناکثین و قاسطین و مارقین انقلاب اسلامی را برجسته کنیم
اصفهان - آیت الله سلیمانی با بیان اینکه نباید ناکثین و قاسطین و مارقین انقلاب اسلامی را برجسته کنیم، گفت: امروز در انقلاب اسلامی نیز ناکثین و قاسطین و مارقین حضور دارند.
آیت الله عباسعلی سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: برخی در دوره‌ای بر قطار انقلاب سوار بودند و مدعی طرفداری انقلاب بودند و از مواهب انقلاب متنعم بودند و تریبون تبلیغ انقلاب اسلامی را نیز در اختیار داشتند، اما در ادامه نتوانستند در این مسیر ثابت قدم بمانند.

وی با اشاره به اینکه این افراد به یکی از دو راه مغضوبین یا ضالین منحرف شدند، افزود: مفسرین مغضوبین و ضالین را به چندین معنا تفسیر کرده اند که یکی از معانی آن افراط و تفریط است.

به گفته وی این افراد یا به افراط از مدار صراط مستقیم منحرف شدند و یا به تفریط از مدار صراط مستقیم جا ماندند و از قافله عقب افتادند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: آن‌هایی که امروز تلاش می‌کنند جایگاه رهبری را تضعیف کنند و رهبری را مسبب اصلی کمبود‌ها و مشکلات معرفی کنند و اذهان عمومی را نسبت به رهبری مشبّه کنند همان‌هایی هستند که دیروز یا جزو ناکثین بودند و یا در قالب مارقین و یا قاسطین بودند و در برابر صراط مستقیم آن زمان که امیرمومنان (ع) بود قدم علم کردند و امروز در انقلاب اسلامی نیز ناکثین و قاسطین و مارقین را داریم.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه بنا نیست ناکثین و قاسطین و مارقین انقلاب اسلامی را برجسته کنیم، اظهار داشت: آخوند مزدوری که تا دیروز جیره خور نظام الهی بوده، اما امروز در دامن دشمن قرار دارد و به اراجیف گویی و اراجیف تراشی و تهمت زنی و نارواگویی مشغول است اگر در زمان امیرمومنان هم بود همین حرف‌ها  را می‌زد.

وی با اشاره به این که شأن شخصیت این افراد به اندازه‌ای نیست که حتی نامی از آن‌ها برده شود، افزود: متاسفانه افول، سقوط، نزول، انحراف، انحطاط و یاوه سرایی‌های برخی از این افراد به ظاهر ملبس به لباس مقدس روحانیت به اندازه‌ای است که نیازی به این نیست که حتی نامی از آن‌ها برده شود.

به گفته وی یاوه سرایی‌ها و اراجیف این افراد که در فضای مجازی دست به دست می‌شود همان اراجیف و یاوسرایی‌هایی است که برخی اراذل و اوباش به امیرمومنان (ع) نسبت می‌دادند.

نماینده ولی فقیه در کاشان رهبرمعظم انقلاب را مقتدرترین و شجاع‌ترین رهبر دنیا دانست و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب تنها رهبر دنیا است که یک تنه در برابر قدرت‌های جهانی ایستاده است و هرکجا  قیامی علیه آمریکا و استکبارجهانی آغاز شده از آن حمایت کرده است.

آیت الله سلیمانی یادآور شد: رهبرمعظم انقلاب به اندازه ای مقتدر است که رئیس جمهور روسیه بزرگترین قدرت سیاسی جهان وقتی وارد فرودگاه امام خمینی (ره) می‌شود بدون انجام هیچگونه تشریفاتی مستقیما به محضر رهبرمعظم انقلاب می‌رسد و اعلام می‌کند رهبر معظم انقلاب ایران تنها رهبر دنیا است که مقابل آمریکا ایستاده و دنیای غرب را به چالش کشیده است./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
احسنت
0
0