۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۶۷۱۰۹۹
امام جمعه کانبرا استرالیا:

تحریم کنندگان ایران دچار آشفتگی و نابودی شده اند  

تحریم کنندگان ایران دچار آشفتگی و نابودی شده اند  
حجت الاسلام وحیدی گفت: قدرت‌هایی که برای نابودی مخالفان به زورگویی و تحریم متوسل شده و مخالفان خود را مورد تحریم قرار می دهند امروز خودشان دچار دودستگی و تقسیم شده اند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اشفاق وحیدی امام جمعه کانبرا استرالیا در خطبه‌ های سیاسی - عبادی نماز جمعه این هفته، ترویج چهره واقعی اسلام را مسئولیت مشترک همه مسلمانان جهان دانست.

وی با بیان این که امروز دشمنان اسلام در صدد تخریب چهره مهربانانه اسلام هستند درحالی که دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام به تکریم بشریت و انسان‌ها تاکید می کنند، گفت: قرآن شناسی، دین شناسی و خود احتسابی موجب قرب خداوند متعال است.

این روحانی استرالیایی در ادامه سخنان خود با اشاره به ۲۵ دسامبر روز تولد پیامبر اولوالعزم حضرت عیسی بن مریم علیه السلام، این روز مبارک را به مسلمانان بویژه میسحیان جهان تبریک و تهنیت گفت و این روز را مخابره کنند پیام همبستگی‌، برادری و محبت به تمام بشریت دانست.

وی افزود: این روز پیام آور صلح، دوستی و احترام به ادیان و عقايد یکدیگر است.

امام جمعه کانبرا استرالیا با اشاره به چالش‌ها و مشکلات سنگین اقتصادی جهان، ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا، از نهادهای بین المللی خواست تا برای کمک به کشورهای آسیب دیده سیاست سازنده‌ای را تدوین و اجرا کنند.

وی تحریم و تبعیض را عملی غیر دیپلماتیک و غیر انسانی دانست و اظهار داشت: آن دسته از قدرت‌هایی که برای نابودی مخالفان خود به زور گوئی و تحریم متوسل می شوند و مخالفان خود را مورد تحریم قرار می دادند امروز خودشان دچار دودستگی و تقسیم شده اند.

حجت الاسلام اشفاق وحیدی در آخر نمازگزاران را به تقوای الهی و دستگیری نیازمندان تاکید کرد و افزود: مردم به همراه نهاد و مراکز خیریه به کمک آسیب دیدگان کرونا بشتابند./988/

ارسال نظرات