۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۷۱۱۰۷

برخی از مسؤولان در حمایت از اقتصاد مقاومتی در خواب به سر می‌برند

برخی از مسؤولان در حمایت از اقتصاد مقاومتی در خواب به سر می‌برند
خوزستان - امام جمعه اهواز گفت: رهبرمعظم انقلاب "اقتصاد مقاومتی" را از راه‌حل‌های برون رفت از مشکلات اقتصادی معرفی کرده؛ اما بخشی از مسؤولان همچنان در خواب به سر می برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد در کارگروه رفع موانع تولید(طرح شهید کریمی) با اشاره به آیه قرآنی «وَ مَنْ أَعْرَضَ عَنْ ذِكْرِي فَإِنَّ لَهُ مَعِيشَةً ضَنْكاً» اشاره و اظهار داشت: براساس این آیه، هرکسی که از خدا روی برگرداند، در زندگی دچار پیچیدگی و گرفتاری خواهد شد.

وی بیان کرد: رهبرمعظم انقلاب حداقل طی ده سال اخیر "اقتصاد مقاومتی" را از راه‌حل‌های برون رفت از مشکلات اقتصادی معرفی کرده‌اند و دشمن در این زمینه آرایش جنگی به خود گرفته اما بخشی از مسؤولان همچنان در خواب به سر می برند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به پیگیری مطالبه جدی رهبرمعظم انقلاب پیرامون "جهش تولید" در سطح خوزستان، عنوان کرد: تولید ستون فقرات اقتصاد مقاومتی است و در استان خوزستان نیز شاهد مشکلات عدیده برای برخی از تولیدکنندگان هستیم.

امام جمعه اهواز به تشکیل کارگروه رفع موانع تولید(طرح شهید کریمی) اشاره کرد و گفت: این کارگروه مشکلات تولیدکنندگان را احصا و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند که در همین راستا نشستی باحضور مسئولان مرتبط برگزار و بنا شد تا این کارگروه دو هفته یکبار تشکیل و گزارش آن ارائه شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به مساله ربا اشاره کرد و گفت: چرا در ایران اسلامی هنوز بعداز ۴۱ سال شاهد هستیم که وقتی بخش قابل توجهی از دولتمردان از تولیدکنندگان طلب دارند، درخواست چند برابر می کنند اما هنگام بدهکاری، آن را پرداخت نمی کند.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به جایگاه پای کار آمدن دولت جوان انقلابی عنوان کرد: در انتخابات به هرکسی رأی ندهیم و مردم باور کنند که رأی آنها در سرنوشتشان اثرگذار است.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: هنگامی که بستر و زیرساخت برای تولید کننده‌ عرصه‌های مختلف فراهم می‌شود، بنا نیست که قیمت‌ها افزایش پیدا کنند.

امام جمعه اهواز با اشاره به این‌که انتظار داریم که به قشر محروم و نیازمند جامعه از سوی تولیدکننده‌ها توجه ویژه‌ای وجود داشته باشد، ادامه داد: حمایت از تولیدکننده داخلی را وظیفه خود می‌دانیم و در این راستا مجموعه‌های استان خوزستان از تولیدات داخلی استفاده کنند.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان تأکید کرد: کارخانه‌ها و شرکت‌های متعدد در استان خوزستان شبانه‌روز در حال فعالیت هستند اما از ظرفیت‌های آنها استفاده نمی‌شود که به اعتقاد بنده باید تیمی در این خصوص برای پیگیری تشکیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین مو

سوی‌فرد به ضرورت همسان‌سازی کیفیت‌ها از سوی تولیدکننده‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: به سمت و سویی باید رفت که قیمت‌ها کاهش پیدا کنند. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات