۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۶۷۱۱۱۵
امام جمعه موقت شوشترمطرح کرد؛

ولایتمداری شاخصه مهم مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی

ولایتمداری شاخصه مهم مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی
خوزستان - امام جمعه موقت شوشتر گفت: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی پیرو خط ولایت مطلقه فقیه بود و انصاف و عدالت از شاخصه های مهم این بزرگوار بود.

حجت الاسلام حمیدرضا سبزی، امام جمعه موقت شوشتر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز در خصوص ویژگی های مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شکرالله سلیمانی، امام جمعه شوشتر بیان داشت: مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی ریاست قرارگاه فرهنگی شوشتر را برعهده داشت؛ ایشان در تراز امام جمعه نمونه برنامه ها را دنبال و به ثمر می رساند.

امام جمعه موقت شوشتر با اشاره به جایگاه والای علمی و منحصر به فرد مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی در میان روحانیون عنوان داشت: حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی از جانبازان جنگ تحمیلی بود، از نظر فقهی و علمی در مرتبه والایی قرار داشت، همچنین کرسی درس خارج را در دست داشتند.

حجت الاسلام سبزی ادامه داد: از افتخارات ایشان روضه خوانی و برگزاری مراسم عاشورا و فاطمیه بود.

 وی در پایان در خصوص شاخصه های ایشان گفت: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی پیرو خط مش ولایت مطلقه فقیه بود، انصاف و عدالت از شاخصه های مهم این بزرگوار بود.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی از یادگاران دفاع مقدس بود که حدود سه دهه به عنوان امام جمعه شهرستان های باغملک ، بهبهان و شوشتر فعالیت داشت. وی از شهریور سال ۹۰ به عنوان امام جمعه شوشتر منصوب شد.

وی بامداد امروز در سانحه رانندگی در جاده رامهرمز - هفتکل دچار حادثه شد و به دلیل جراحت وارده، درگذشت./۹۴۵۴/

ارسال نظرات