۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۶۷۱۱۲۱
امام جمعه شوش:

حضور به موقع مردم، ۹ دی را در ذهن‌ها ماندگار کرد

حضور به موقع مردم، ۹ دی را در ذهن‌ها ماندگار کرد
خوزستان - حجت الاسلام علیزاده گفت: حضور به موقع مردم در حماسه ۹ دی عامل ماندگاری این روز بزرگ در ذهن‌ها است.
حجت الاسلام مهدی علیزاده، امام جمعه شوش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حماسه ۹ دی را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: همه دشمنان نظام جمهوری اسلامی از قدرت طلبان تا ثروت دوستان در سال ۸۸ همه توان و قدرت خود را برای ایستادگی و مقابله با جمهوری اسلامی به کار بستند؛ به همین دلیل اتفاقات ۹ دی شباهت زیادی با جنگ احزاب داشت.

امام جمعه شوش حضور به موقع مردم در ۹ دی را عامل ماندگاری این حماسه در ذهن‌ها دانست و تصریح کرد: تبعیت مردم از سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عمل به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی سبب ماندگاری این حماسه در ذهن‌ها شد.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به حرکت جمهوری اسلامی در جهت ایجاد تمدن اسلامی اظهار داشت: داعیه داران ایجاد تمدن دنیا؛ تمدن سازی اسلامی از سوی جمهوری اسلامی را برنمی تابند به همین دلیل با ایجاد موانع و خلل به مخالفت با آن می‌پردازند.

وی در پایان با تأکید بر مطالعه تاریخ انقلاب از سوی جوانان ابراز داشت: از عواملی که سبب ایجاد اتفاقات ناگوار در جمهوری اسلامی می‌شود می‌توان به وجود حافظه تاریخی ضعیف اشاره کرد؛ با مطالعه تاریخ و درس گرفتن از آن می‌توان به پیشرفت رسید./۹۴۵۴/ت310/ب1
ارسال نظرات