۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۶۷۱۱۳۳
مدیر حوزه علمیه لرستان:

احیای فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر لازمه حیات جامعه است

احیای فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر لازمه حیات جامعه است
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی، بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت حوزه برای احیای فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه حیات جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز در در جلسه هم اندیشی امربه معروف ونهی از منکر استان گفت: احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر لازمه حیات جامعه است.

مدیر حوزه علمیه لرستان امربه معروف و نهی از منکر را امری مهم برای تقویت ارزش ها و هدایت معنوی جامعه و مقابله با ضد ارزش ها عنوان کرد و افزود: امربه معروف و نهی از منکر باید در طول سال مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه برنامه ریزی شود.

وی در ادامه به ظرفیت حوزه علمیه اشاره کرد و اظهار داشت: از این ظرفیت می توان در جهت احیا و تقویت امر به معروف و نهی از منکر به خوبی استفاده شود و ستاد امربه معروف و نهی از منکر با برنامه ریزی و مدیریت می تواند در ترویج ارزش ها و مقابله با ضدارزش ها نقش آفرینی کند.

حجت الاسلام عبداللهی بر ضرورت برگزاری کارگاه های امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: برای اثرپذیری بیشتر فعالیت های تبلیغی کارشناسان و مبلغان دینی در زمینه امربه معروف و نهی از منکر باید دوره های اموزشی برگزار شود.

وی ادامه داد: فراگیری علوم تبلیغی روز و توجه به مخاطبان از بایسته های تبلیغی بوده و مبلغ با فراگیری شیوه های تبلیغی نو و اثرگذار می تواند به رسالت تبلیغی خود به خوبی عمل کند.

مدیر حوزه علمیه لرستان در پایان بیان کرد: تشکیل کار گروه مشترک پژوهشی حجت احصائ منکرات و معروفات رایج در استان از دیگر ضروریات است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات