۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۶۷۱۱۸۰
امام جمعه بابل:

سخنان امجد، نشان دهنده ذهن علیل، آشفتگی‌فکری و تحلیل‌های غلط است

سخنان امجد، نشان دهنده ذهن علیل، آشفتگی‌فکری و تحلیل‌های غلط است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین روحانی با انتقاد شدید از سخنان بی‌مبنا و سخیف محمود امجد، این سخنان را نشان دهنده ذهن علیل، آشفتگی‌فکری و تحلیل‌های غلط وی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، امام جمعه بابل امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و نیروهای انقلابی این شهرستان با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه، گفت: این ایام فرصت مناسبی برای کسب معرفت آن حضرت و ایثار و مقاومت او در قالب مجالس و محافل است.

وی با تأکید براین که کرونا نباید بهانه‌ای برای تعطیلی و یا به فراموشی سپردن این مجالس باعظمت شود، افزود: باید این محافل با عظمت همانند گذشته با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی برگزارو هیچ مجلسی را به فراموش نسپاریم و تعطیل نکنیم.

امام جمعه بابل با بیان این که دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال تعطیلی و کمرنگ کردن نشست ها و محافل دینی هستند، خاطرنشان کرد: حفظ این برنامه های معنوی با عمل به دستورالعمل های بهداشتی، پاسخ محکمی به توطئه های دشمنان خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سالروز حماسه عظیم نهم دی ملت ایران، گفت: مناسبت نهم دی ماه و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، نشان دهنده عمق بلوغ سیاسی و آگاهی انقلابی ملت ما است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت با بصیرت و انقلابی کشورمان با خلق حماسه ماندگار نهم دی ضربه سنگینی به توطئه دشمنان داخلی و خارجی زدند، خاطرنشان کرد: این ملت همیشه در صحنه به دنیا نشان دادند، تابع ولایت و پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند.

امام جمعه بابل با اشاره به این که بلوغ سیاسی به معنای ایستایی معقولانه بر ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی است، تصریح کرد: ملت با بصیرت کشورمان با رفتار دغدغه مند نسبت به آرمان های بلند انقلاب و همچنین مراقب شدید از نظام اسلامی و بازی و فریب نخوردن از دشمن نشان دادند به بلوغ سیاسی رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به این که گرامیداشت حماسه نهم دی امری واجب و ضروری است، خاطرنشان کرد: تقویت چنین حماسه های مهم به طور حتم تقویت انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.

وی با بیان این که ملت ایران در حماسه نهم دی بصیرت، روحیه انقلابی و ولایت مداری خود را به رخ جهانیان کشیدند، تصریح کرد: این ملت در طول چهار دهه اخیر با حضور به موقع خود در عرصه ها و صحنه های حساس پایبندی خود به انقلاب، نظام و ولایت را ثابت کردند.

امام جمعه بابل در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد شدید از سخنان بی‌مبنا و سخیف محمود امجد، این سخنان را نشان دهنده ذهن علیل، آشفتگی‌فکری و تحلیل‌های غلط وی دانست و گفت: اتهاماتی که او مطرح کرده، حتی عناصر اپوزیسیون را هم به تعجب واداشته است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی در ادامه افزود: این فرد که افسار فکری خود را به مانند زبیر به دست فرزند خود داد، باید بداند که با طرح این اتهامات، جز خواری برای خود و سربلندی بیشتر برای ولایت نتیجه دیگری نخواهد گرفت.

وی در ادامه سخنان خود به بالندگی و برجستگی نیروهای انقلابی شهرستان بابل از قبل از انقلاب تاکنون اشاره کرد و گفت: برخی ها نمی توانند با طرح موضوعات، فضایی توأم با اتهام و سوءظن نیروهای انقلابی را به تقابل با یکدیگر وادار کنند.

امام جمعه بابل خاطرنشان کرد: بصیرت و آگاهی نیروهای انقلابی به گونه‌ای است که به عمق این موضوعات پی برده و ضمن روشن کردن حقایق و دست‌های پنهان، دست رد به سینه نامحرمان انقلاب زده و ان‌شاءالله زمینه رسوایی آنان را فراهم می‌آورند./950/پ210/ب1

ارسال نظرات