۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۶۷۱۲۰۸

چند خبر کوتاه از کرمانشاه

چند خبر کوتاه از کرمانشاه
کرمانشاه ـ در راستای تحقق منویات امام خامنه ای، گروه جهادی شهید «ستار عباسی» از شهدای مدافع حرم در کرمانشاه با حضور خودجوش مردم این دیار شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، شهید «ستار عباسی» یکی از صدها شهید مدافع حرم است، شهیدی که در اوان جوانی قدم در مسیر مقابله با جریان های تکفیری در جهان اسلام نهاد و سرانجام به دست تروریست های داعش و گروه های تکفیری به شهادت رسید.

بعد از چند سال از شهادت این سرباز ولایت، گروه جهادی شهید «ستار عباسی» با حضور خودجوش بسیاری از دوستداران انقلاب و نظام در کرمانشاه شکل گرفت و امروز این گروه در بحی رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مومنانه نقش بسیار پررنگی در استان کرمانشاه دارند.

گروه جهادی شهید «ستار عباسی» با آغاز بیماری کرونا در سطح استان کرمانشاه اقدام به توزیع بسته های معیشتی و غذایی و نیز پک های بهداشتی در بین خانواده های نیازمند این خطه می کند.

اکنون گروه شهید ستار عباسی در محورهای «تولید ماسک و اقلام بهداشتی»، «تهیه بسته‌های غذایی»، «ضدعفونی محله‌ها و معابر» و نیز «اجرای برنامه‌های فرهنگی» مشغول به فعالیت می باشند.

سعید موسوی؛ مسئول گروه جهادی شهید ستار عباسی در این باره به خبرنگاران گفت: اولین و مهمترین هدف گروه شهید «ستار عباسی» لبیک به ندای مقام معظم رهبری مبنی به آغاز کمک های مومنانه می باشد.

موسوی ادامه داد: در حال حاضر 10 نفر به صورت دائم در گروه جهادی شهید «ستار عباسی» به صورت خودجوش و جهادی فعالیت دارند این افراد قبل از کرونا در قالب گروه های جهادی در مناطق محروم استان حضور داشتند و اقدام به انجام کارهای عمرانی می نمودند و بعد از شیوع کرونا وارد عرصه مبارزه با این ویروس منحوس شده اند.

مسئول گروه جهادی شهید «ستار عباسی» در ادامه سخنان خود گفت: گروه شهید «ستار عباسی» را باید جزو اولین گروه های جهادی در استان کرمانشاه دانست که در بحث مبارزه با کرونا وارد میدان شده است و کار خود را راه اندازی کارگاه تولید ماسک آغاز کرده است.

موسوی توزیع  غذای گرم در بین اقشار آسیب پذیر را یکی دیگر از کارهای گروه جهادی شهید «ستار عباسی» عنوان کرد و بیان داشت: خوشبختانه اعضای این گروه قبل و بعد از کرونا همواره حضوری تاثیرگذار در میدان عمل و جهاد داشته اند.

9 دیماه «یوم الله» ملت ایران است

حجت الاسلام علی بهمنی، مدیر حوزه علمیه صحنه امروز در جمع طلاب و روحانیون این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن یوم الله 9 دی و دهه بصیرت گفت: این روز  و دهه در تاریخ این انقلاب همواره  خودنمایی می کند.

مدیر حوزه علمیه صحنه ادامه داد: در این روز ملت ایران بار دیگر ولایتمدارای خود و در مقابل بیزاری خویش را از عوامل نفاق و فتنه به جهانیان نشان دادند.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: امسال شرایط کرونا نباید ما را در برگزار کردن مراسم های دهه بصیرت به ویژه حماسه 9 دی دلسرد کند.

وی در ادامه تاکید کرد: باید با استفاده از پتانسیل های فضای مجازی ویژه برنامه های نهم دیماه، سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و... را به بهترین نحو ممکن اجرا کنیم.

حجت الاسلام بهمنی ادامه داد: امسال با توجه به شرایط ویژه منطقه و کشور، نباید اجازه دهیم مسایلی همانند کرونا و... ما را در برگزار کردن این ایام انقلابی دلسرد کند، زیرا این خواسته و میل باطنی و آرزوی دشمنان می باشد.

در ادامه این نشست هر یک از حاضرین نظرات خود را درباره برگزاری ویژه برنامه های دهه بصیرت بیان کردند./1400/

ارسال نظرات