۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۶۷۱۲۱۰
امام‌جمعه شیروان:

ریزش‌ها و رویش‌ها انقلاب و نظام اسلامی را بیمه می‌کند

ریزش‌ها و رویش‌ها انقلاب و نظام اسلامی را بیمه می‌کند
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام تکمیلی گفت: هرچند وقت تعدادی سوار قطار انقلاب و تعدادی از آن پیاده می‌شوند که این رویش‌ها و ریزش‌ها انقلاب و نظام را بیمه و قوی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین تکمیلی، امام‌جمعه شیروان، امروز در نشست برنامه‌ریزی دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت و سالگرد شهادت شهید سلیمانی و چهلم شهید فخری زاده، اظهار کرد: سردار سلیمانی نماد مقاومت در جهان است و قطعاً خونش بر ضرر ظالمان و مستکبرین خواهد بود.

وی افزود: به هر میزان که ما این شهید عزیز را بیشتر بشناسیم و بشناسانیم خدمت بزرگی را به انقلاب خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام تکمیلی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی هر سال در دهه بصیرت از نهم تا نوزدهم دی‌ماه یک بازبینی بصیرت دارد و مراسمات این ایام سبب بصیرت افزایی در جامعه می‌شود.

وی اضافه کرد: هرچند وقت تعدادی سوار قطار انقلاب می‌شوند و تعدادی از قطار انقلاب پیاده می‌شوند که این همان رویش‌ها و ریزش‌های انقلاب است، این امر نه‌تنها به انقلاب و نظام لطمه نخواهد زد بلکه انقلاب را بیمه و قوی خواهد کرد.

حجت‌الاسلام تکمیلی تصریح کرد: ما نباید تنها به گذشته انقلابی خود افتخار کنیم بلکه باید مدام بصیرت افزایی داشته باشیم تا خدای‌ناکرده دچار ریزش نشویم؛ چراکه بصیرت با شناختن راه‌هاست نه انسان‌ها.

وی با تأکید بر گرامیداشت شایسته سالگرد شهادت شهید سلیمانی، اظهار کرد: تا حالا در هیچ مناسبتی به اندازه سالگرد شهادت سردار سلیمانی ندیده‌ام که مردم مراجعه کنند و بگویند امسال چه برنامه‌ای برای سالگرد دارید که این نشانه توجه مردم به انقلاب اسلامی و علاقه‌مندی به این شهید است.

حجت‌الاسلام تکمیلی در ادامه افزود: درسی که امروز جامعه انقلابی ایران به آن نیازمند است پیام حرکت روشنگری حضرت زینب (س) به ملت ایران این است که اگر می‌خواهید دشمنانتان را حقیر و بی‌مقدار کنید با آگاهی و بصیرت در میدان دفاع از ولایت و امامت اقدام کنید.

وی اضافه کرد: بر همین اساس بود که امت انقلابی در فتنه 88 چشم دشمن را از حدقه درآورد و با حماسه 9 دی توانست قدرت انقلابی خود را به رخ دنیا بکشد.

حجت‌الاسلام تکمیلی گفت: ملت ایران همچنین در فتنه 98 با قیام خودجوش و جدا کردن مرز خود از اغتشاشات توانست تیغ دشمن را کند کرده و از کار بیندازد و به تعبیر امام خامنه‌ای ملت ایران تمام توطئه دشمن را نابود کرد./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
دلاوری
Iran, Islamic Republic of
۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
عجیبه ریزش را عامل تقویت انقلاب می دانند!
0
0