۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۶۷۱۲۴۸
بیانیه نمایندگان مجلس در محکومیت تحریم جامعه المصطفی؛

مخالفان تعالی بشریت بار دیگر چهره حقیقی خود را آشکار کردند

مخالفان تعالی بشریت بار دیگر چهره حقیقی خود را آشکار کردند
نمایندگان مجلس طی بیانیه‌ای در محکومیت تحریم جامعه المصطفی العالمیه تاکید کردند که مخالفان تعالی بشریت بار دیگر چهره حقیقی خود را آشکار کردند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، روح اله متفکرآزاد عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان، بیانیه بیش از 175 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محکومیت تحریم جامعه المصطفی العالمیه از سوی وزارت خزانه داری آمریکای را قرائت کرد که متن بیانیه به شرح زیر است:

بار دیگر علم ستیزان و مخالفان تعالی بشریت چهره حقیقی خود را آشکار کردند و این بار نهادی معظم همچون جامعه المصطفی را که از معتبرترین نهادهای آموزشی بین المللی است و دغدغه نشر علم و معنویت در دنیا را دارد هدف تحریم کور خود قرار دادند.

این اقدام بی شک نشانه عجز و استیصال دولت مستکبر آمریکا در برابر پیشرفت های علمی و فرهنگی ملت ایران است. ما نمایندگان ملت و مجلس انقلابی، تحریم جاهلانه این مرکز علمی بین المللی را که شعار عدالت، معنویت و عقلانیت را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است عملی غیراخلاقی، نامشروع و منافی همه معیارهای جهانی دانسته و آن را به شدت محکوم می نماید و حمایت قاطع خود را از این نهاد فاخر اعلام می داریم./998/د102/ب1

ارسال نظرات