۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۶۷۱۲۹۳

نقش آفرینی بانوان در خلق حماسه ۹ دی

نقش آفرینی بانوان در خلق حماسه ۹ دی
خوزستان - خانم دسمی گفت: فتنه گران در سال ۸۸ برای ناامن ساختن کشور تلاش بسیاری کردند، اما مردان و زنان ایرانی با عقلانیت و بصیرت به میدان آمده و فتنه را خاموش کردند.
خانم دسمی، مدرس مراکز اسلامی حوزه علمیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به اینکه در فتنه ۸۸ برخی حوادث ناگوار روی داد، اظهارداشت: اینکه عده‌ای بیایند و به سبک خودشان، خود را نامزد منتخب مردم و پیروز میدان انتخابات بدانند را منطق قبول نداشت و از لحاظ دینی اگر بخواهیم تطبیق کنیم نیز جواب قانع کننده ندارند.

مدرس مراکز اسلامی حوزه علمیه با بیان اینکه در جریان فتنه ۸۸ کشور دچار آشوب‌هایی شد، اظهارداشت: نیرو‌های مقاومت، انقلابی، سپاه و بسیج در مرز‌ها و فراسوی مرز‌ها به مبارزه با تکفیری و تأمین امنیت کشور‌های همسایه می‌پرداختند و نگاه شان به کشورمان بود که در آنجا چه چیزی رخ می‌دهد.

خانم دسمی با بیان اینکه علی رغم تأمین امنیت کشور‌های همسایه، اما آشوبگران سبب ناامنی در کشور شده بودند، خاطرنشان کرد: آشوبگران با کارهایشان، آب به آسیاب دشمن می‌ریختند و فرصت‌های سوءاستفاده را در اختیار دشمن قرار داده و تهدید و تحقیر دشمن علیه ملت را خواستار بودند.

وی با بیان اینکه جوانان ایران پس از انقلاب اسلامی در بسیاری از زمینه‌ها به ویژه تکنولوژی و علمی به دستاورد‌هایی رسیده و کشور را به خودکفایی رساندند، ادامه داد: فتنه گران در سال ۸۸ برای ناامن ساختن کشور تلاش بسیاری کردند، اما مردان و زنان ایرانی با عقلانیت و بصیرت به میدان آمده و فتنه را خاموش کردند.

مدرس مراکز اسلامی حوزه علمیه با بیان اینکه خون‌های بسیاری برای تأمین امنیت کشور به زمین ریخته شده است، گفت: ملت ایران در بزنگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند، در ۹ دی بسیاری از بانوان حوزوی و غیرحوزوی حضور فعالی داشتند.

خانم دسمی بیان داشت: رهبری ورود مستقیمی به قضایای مختلف دارند و در این باره به تلنگر می‌پردازند. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات