۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۷۱۳۱۰

پیام تقدیر فرمانده بسیج طلاب خوزستان از جهادگران سلامت

پیام تقدیر فرمانده بسیج طلاب خوزستان از جهادگران سلامت
خوزستان - فرمانده بسیج طلاب خوزستان به مناسبت اتمام مرحله دوم اعزام جهادگران عرصه سلامت به بیمارستان های کرونایی پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز فرمانده بسیج طلاب خوزستان به مناسبت اتمام مرحله دوم اعزام جهادگران عرصه سلامت به بیمارستان های کرونایی پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است: 

باسمه تعالی

باسلام و احترام

جهادگران عرصه سلامت بار دیگر خوش درخشیدند و حماسه ای ارزشمند آفریدند

همچنانی که مستحضر هستید بنابر درخواست ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی اهواز، مرحله دوم اعزام جهادگران عرصه سلامت به بیمارستان های رازی و گلستان اهواز و همچنین برخی شهرستان ها از ۲۳ مهرماه آغاز شد و تا ۴دی ماه ادامه داشت،

در این مرحله بیش از ۳۰۰ جهادگر عرصه سلامت شامل طلبه، دانشجو، دانش آموز و اقشار مختلف جامعه بصورت خستگی ناپذیر در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا حضور پیدا کردند،

با عنایت ویژه مدیریت حوزه علمیه خوزستان ، ستاد مدیریت بحران حوزوی و شورای نهادهای حوزوی شاهد حضور چشم گیر طلاب و روحانیون جهادگر بسیجی، خصوصا گروه های جهادی مدارس علمیه فاطمیون، ولیعصر علیه السلام، امام خامنه ای مدظله، امام حسن مجتبی علیه السلام، علی بن ابی طالب علیه السلام، الغدیر، امام خمینی ره و برخی شهرستان ها همچون هفتکل، مسجدسلیمان، رامهرمز و دزفول بودیم که با همت و تلاش اصحاب رسانه و صدا و سیمای مرکز خوزستان بسیار خوب به تصویر کشیده شد.

لازم بذکر است در راستای حمایت و پشتیبانی از جهادگران عرصه سلامت، هم افزایی بسیار خوبی میان بسیج طلاب، شورای نهادهای حوزوی، بسیج سازندگی، ریاست و نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی شکل گرفت که این همکاری را حتما ادامه خواهیم داد.

در ادامه وظیفه خود میدانم از هدایت ها و حمایت های ارزشمند نماینده محترم ولی فقیه، زعیم محترم حوزه علمیه، نماینده محترم ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر عج و فرمانده محترم سپاه حضرت ولیعصر عج صمیمانه تقدیر و تشکر کنم،

و در آخر این اطمینان خاطر را به مردم شریف خوزستان می دهیم که در صورت افزایش آمار ابتلاء به کرونا مجددا جهت یاری رساندن به کادر محترم درمان و خدمت رسانی به بیماران کرونایی با توانی مضاعف در عرصه سلامت حضور پیدا خواهیم کرد.

"بار دیگر از زحمات و تلاش های خالصانه فرد فرد شما جهادگران عرصه سلامت قلبا و عمیقا تقدیر و تشکر میکنم و توفیقات روز افزون شما خوبان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

بهادر پرچم
شنبه۶ دی ماه

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان
ارسال نظرات