۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۶۷۱۳۱۱
پنجمین رویداد زیست پلاس برگزار می‌شود؛

نشست «تولید قدرت در فضای مجازی»

نشست «تولید قدرت در فضای مجازی»
مرکز ارتقای سواد فضای مجازی سازمان سراج پنجمین رویداد زیست پلاس را با عنوان «تولید قدرت در فضای مجازی» در روز سه شنبه، ۹ دی‌ماه به صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مرکز ارتقای سواد فضای مجازی سازمان سراج به هراه کلینیک سلامت ذهن فضای مجازی سایه سار امید، پنجمین رویداد زیست پلاس را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

پنجمین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی سواد فضای مجازی همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با عنوان «تولید قدرت در فضای مجازی» برگزار می‌گردد که دکتر امیر خوراکیان، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی شورای عالی فضای مجازی ارائه دهنده آن می‌باشد.

لازم به ذکر است که این دوره، در روز سه شنبه نهم دی ماه ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می‌گردد و علاقمندان جهت شرکت در این نشست، تا ساعت ۱۲ روز سه شنبه فرصت دارند تا با یکی از روش‌های زیر ثبت نام کنند:

لینک ثبت نام: http://serajeduc.ir

ارسال عدد ۵ به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۶۰۴۰۰

ارسال عدد ۵ به آیدی zistplus_sso در بله و تلگرام

گفتنی است ارائه دهندگان این رویداد اساتید و نخبگان کشوری هستند و رویداد‌های قبلی زیست پلاس به ترتیب با عنوان‌های «سواد حکرانی فضای مجازی»، «فضای مجازی و تحول آموزشی در عصر کرونا»، «چالش‌های حیطه عاطی، روانی و حرکتی در آموزش‌های مجازی» و «فرصت‌های کارآفرینی و فضای مجازی» برگزار شده است.
 
پوستر تولید قدرت در فضای مجازی
 
ارسال نظرات