۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۶۷۱۳۱۴
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی عنوان کرد؛

دغدغه مندی برای رفع مشکلات مردم؛ شاخص مدیریت موفق در نظام اسلامی

دغدغه مندی برای رفع مشکلات مردم؛ شاخص مدیریت موفق در نظام اسلامی
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: مدیرانی که از مجموعه‌های دغدغه مند به عرصه مدیریتی وارد می‌شوند؛ موفق تر بوده و در خدمت‌رسانی به مردم هم بهتر عمل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان، با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به این نهاد، اظهار کرد: باید راهکارهای حمایت معنوی و مادی از اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان احصا شود تا حمایت از اتحادیه در استان ارتقا و بهبود یابد.

وی با بیان اینکه لازم است در اجرای طرح‌های مختلف در استان از ظرفیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان بیشتر استفاده شود، افزود: اتحادیه هم باید ارتباط خود را با حوزه علمیه و روحانیان تقویت کند تا اعضای آن از نظر فکری و معنوی غنی‌سازی شده و کارایی آن‌ها افزایش یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری خطاب به اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، اظهار کرد: به دنبال افق‌های بلندتر باشید؛ زیرا در آینده کارها و مسئولیت‌های نظام به دست شما می‌افتد و از الآن باید برای آن روز خود را آماده کنید.

وی تصریح کرد: بهترین مدیران کسانی هستند که در مجموعه‌های دغدغه مند رشد کرده و از این مجموعه‌ها به عرصه مدیریتی وارد می‌شوند؛ زیرا به دلیل داشتن دغدغه مردم، موفق‌تر بوده و در خدمت‌رسانی به مردم هم بهتر عمل می‌کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به ویژگی‌ها و شاخصه‌های موردنیاز اتحادیه انجمن‌های اسلامی، اظهار کرد: این اتحادیه باید در جذب و فعال کردن حداکثری ظرفیت‌های فرهنگی و حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌ها و فعالان فرهنگی توانمند باشد.

وی تصریح کرد: همچنین اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان باید نسبت محیط پیرامونی تعامل زنده و پویا و همچنین عکس‌العمل صحیح، بهنگام و اثربخش داشته و دارای توان آفند و پدافند فرهنگی باشد.

امام‌جمعه بجنورد گفت: همچنین این مجموعه باید دارای نیروهای عمل‌کننده مؤمن، متدین، معتقد و ملتزم به ولایت‌فقیه، باورمند به جنگ فرهنگی، بصیر، شجاع، کار بلد، پُرکار، بی‌ادعا، خلاق، پویا، بانشاط، دارای تفکر سیستمی و دارای روحیه تشکیلاتی و کار دسته‌جمعی باشد./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات