۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۶۷۱۳۲۲
رئیس سازمان بسیج رسانه لرستان خبر داد؛

ارسال ۴۵۶ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر

ارسال ۴۵۶ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر
لرستان - مریدی از ارسال ۴۵۶ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد و گفت: بخش ویژه این جشنواره موضوع امربه معروف و نهی از منکر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، رضا مریدی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: چهارمین دوره برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر در استان در حال برگزاری بوده و امسال شاهد رشد کمی و کیفی آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره ابوذر هستیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان لرستان با اشاره به اینکه 456 اثر به دبیرخانه این جشنواره لرستان ارسال شده است، افزود: این آثار در 9 قالب خبری و در موضوعات مختلف از قبیل کرونا و کمک مؤمنانه، محرومیت‌زدایی، آسیب‌های اجتماعی هستند.

وی ادامه داد: 78 اثر در قالب تیتر، 37 اثر خبر ، 106 اثر گزارش ، 51 اثر مصاحبه ، 103 اثر مقاله و یادداشت ، 52 اثر گزارش خبری ، 18 اثر عکس ، 6 اثر اینفوگرافی و موشن گرافی 3 اثر به دبیرخانه ارسال‌شده است.

مریدی با اشاره به حضور داوران غیربومی در برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر خاطرنشان کرد: تعداد داوران انتخابی برای این دوره 4 نفر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جشنواره سراسری ابوذر بهمن ماه سال جاری برگزار می شود، بیان داشت: پس از مشخص شدن نفرات برتر در هر قالب آثار نفرات اول جهت شرکت در جشنواره سراسری ارسال می شوند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان لرستان بیان کرد: بخش ویژه امر به معروف و نهی از منکر، با توجه به مشارکت ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر به جشنواره ابوذر اضافه شده است و خبرنگاران می‌توانند تا 20 دی ماه جاری آثار خود در حوزه امربه معروف و نهی از منکر را در هر قالبی از طریق سایت https://moojekhabar.ir/abozar.php به دبیرخانه ارسال کنند.

مریدی بیان داشت: اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان لرستان بعد از اتمام مهلت ارسال آثار در بخش امر به معروف و اتمام داوری های آثار در روزهای آتی برگزار خواهد شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات