۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۶۷۱۳۲۸
امام جمعه موقت کرمانشاه:

۹ دی نماد بصیرت، ایستادگی و حریت ملت ایران است

۹ دی نماد بصیرت، ایستادگی و حریت ملت ایران است
کرمانشاه - امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: ۹ دی، نماد حضور ملت با بصیرت در صحنه دفاع از دین انقلا و اسلام، فرهنگ ایستادگی و دفاع از مقدسات و فطرت قرآن و اهل (ع) است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله 9 دی، اظهار داشت: تاریخ به خوبی نشان داده است که همیشه خواص بی بصیرت هرگز حقایق نظام را درک نکردند و این مهم بارها به اثبات رسیده است.

امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه سخنان خود تصریح کرد: این خواص بی بصیرت برای خوش خدمتی به دشمنان این نظام و مدت همیشه در زمین فتنه گران بازی کرده اند، البته نهایتا سرشان به سنگ خورده است.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه ملت ایران با خلق حماس تاریخی 9 دی جواب خواص بی بصیرت را دادند، افزود: حماسه‌ای که ملت بزرگ ایران در این روز به‌طور خودجوش خلق کرد، هرگز از حافظه تاریخ ایرنیان پاک نمی شود.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی در ادامه به برخی از علل تشکیل فتنه دیماه 88 اشاره کرد و بیان داشت: دشمن ماهها و حتی سالها به دنبال یک فرصت طلایی بود تا فتنه ای بزرگ در ایران به راه بیندازد، لذا بهترین فرصت را دیماه 88 دید و در آن زمان همه به چشم خود دیدیم که چگونه عوامل فتنه یک به یک در میدان نفاق قد علم کردند.

امام جمعه موقت کرمانشاه ادامه داد: با این وجود وقتی مردم متوجه فتنه در سال ۸۸ شدند با حضور میلیونی در خیابان ها از نظام اسلامی و ارزش های آن دفاع کردند و درس بزرگی به فتنه گران دادند.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش کلیدی و حیاتی رهبر انقلاب اسلامی در مدیریت بحران به وجود آمده در فتنه 88 اشاره کرد و گفت: با مدیریت مدبرانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری نقشه دشمنان و فتنه گران در دی ماه سال ۸۸ نقش بر آب شد و این خود زمینه برای یاس دشمنان داخلی و خارجی این نظام الهی و اسلامی شد.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: 9 دی، نماد حضور ملت با بصیرت در صحنه دفاع از دین و اسلام، فرهنگ ایستادگی و دفاع از مقدسات و فطرت قرآن و اهل (ع) می باشد.

این استاد حوزه علمیه استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه فتنه سال 88 نتیجه دخالت های داخلی، منطقه ای و حتی جهانی بود، اظهار داشت:  فتنه دیماه ۸۸ ریشه داخلی، منطقه ای و حتی بین المللی داشت و با دخالت آل سعود و سران سلطه و آمریکا و اسرائیل غاصب داشت که با بیانات و چند کلام آرام بخش امام خامنه ای تمام برنامه های دشمنان خنثی گردید.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی حفظ اصل نظام را از اوجب واجبات دانست و گفت: ملت ایران در طول تاریخ همواره نشان داده اند که دشمنان خود را به خوبی می شناسند و ثابت کرده اند که هرگز فریب آنان را نخواهند خورد و دشمنان را زیر پا خواهند گذاشت.

امام جمعه موقت کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: ملت ایران با وجود تجربه فتنه های سال های ۷۸، ۸۸  و ۹۶ یک بار دیگر در پی حوادث اخیر آبان ماه سال گذشته نشان دادند که نه تنها از آرمان های خود در قبال حفظ و حراست از انقلاب اسلامی کوتاه نیامده بلکه با حضور در خیابان ها و اعلام انزجار از هنجارشکنان مصمم تر از پیش اجازه دخالت دشمنان و مزدوران را نخواهند داد./1400/

ارسال نظرات