۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۷۱۳۵۷

اجرای نذر کتاب و توزیع بسته‌های ارزاق به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا

اجرای نذر کتاب و توزیع بسته‌های ارزاق به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا
حجت‌الاسلام والمسلمین یزدی گفت: آخرین مرحله از کمک مومنانه اهالی مسجد امام حسن مجتبی(ع) همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) به خانواده‌های نیازمند انجام می‌شود.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین «سید علی یزدی» در گفت‌ و‌ گویی با بیان اینکه همراه کردن بسیج مساجد برای مقابله با ویروس کرونا از طریق اجرای طرح شهید محلاتی موجب کاهش شیوع این ویروس در سراسر کشور شد، اظهار کرد: بسیجیان در اجرای این طرح دوباره شایستگی های خود را نشان دادند و ان شاءالله هرچه زودتر با همراهی گسترده مردم با این طرح شاهد کاهش حداکثری شیوع این ویروس باشیم.

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) (واقع در تهران، خیابان امامت) افزود: بسیجیان پایگاه مقاومت این مسجد نیز در اجرای طرح شهید سلیمانی مشارکت و همه ساکنان محله امامت را غربالگری کردند و در راستای همین طرح، بسته های بهداشتی شامل پنج عدد ماسک و یک بطری مواد ضد عفونی کننده میان خانواده ها توزیع شد.

وی در ادامه به تداوم کمک مومنانه اهالی مسجد امام حسن مجتبی(ع) به نیازمندان و همسو با طرح ایران قوی و در عمل به توصیه مقام معظم رهبری در زمینه دستگیری از نیازمندان اشاره کرد و گفت: آخرین نوبت از این کمک ها همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) شامل توزیع صد بسته ارزاق و تقدیم مبلغ صد هزار تومان به خانواده های نیازمند توزیع می شود.

یزدی در ادامه به برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) به صورت مجازی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) اشاره و ابراز کرد: این مراسم به مدت سه شب (ششم تا هشتم دی ماه) از ساعت 18 تا 19 همراه با سخنرانی مذهبی و مداحی برگزار و محتوای آن از طریق پیام رسان سروش منتشر می شود.

وی در پایان با بیان اینکه طرح نذر کتاب که مدتی است در مسجد امام حسن مجتبی (ع) از طریق قرار دادن میز مطالعه راه اندازی شده همچنان فعال است، خاطرنشان کرد: به همت بسیجیان این مسجد این نذر طی چند ماه اخیر با محوریت مناسبت های مذهبی و انقلابی اجرا می شود که برای نمونه اکنون با محوریت ایام فاطمیه در حال اجرا است. طی این طرح، علاقمندان می توانند کتاب های مفید را به دفتر بسیج تحویل دهند تا مورد استفاده دیگران قرار گیرد./826/

ارسال نظرات