۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۶۷۱۳۶۳
مدیر حوزه علمیه مازندران:

۹ دی، تبلور بصیرت انقلابی ملت ایران در دفاع از نظام و ولایت است

۹ دی، تبلور بصیرت انقلابی ملت ایران در دفاع از نظام و ولایت است
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، نهم دی را تبلور بصیرت انقلابی ملت ایران در دفاع از نظام و ولایت دانست و گفت: حماسه نهم دی لبیک انقلابی ملت ایران به رهنمودهای رهبری بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره به فرا رسیدن حماسه نهم دی، این روز مهم را به حق یوم الله دانست و گفت: در این روز مهم دست های قدرت الهی با حضور حماسی مردم، موجب خنثی شدن توطئه فتنه گران داخلی و خارجی شد.

وی، نهم دی را تبلور بصیرت انقلابی ملت ایران در دفاع از نظام و ولایت معرفی کرد و افزود: حماسه نهم دی لبیک انقلابی ملت ایران به رهنمودهای مقام معظم رهبری بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که عده ای به بهانه دروغین تقلب در انتخابات تلاش کردند فضای کشور را متشنج و بسترهای لازم را برای دشمنان خارجی فراهم کنند، خاطرنشان کرد: اما بصیرت و هوشیاری مردم توطئه فتنه گران داخلی و خارجی را خنثی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، حفظ و تقویت چنین مناسبت های مهمی را از جمله راه های مهم تقویت جریان انقلابی در کشور دانست و تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان همه توان خود را به کار گرفتند تا انقلاب و نظام اسلامی را تضعیف کنند، باید مناسبت هایی که تداوم بخش اصول و ارزش های انقلابی در جامعه هست بیشتر تقویت شود.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان در طول چهار دهه اخیر از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کردند، بیان داشت: متأسفانه بی بصیرتی خواص در سال 88 موجب سوء استفاده دشمن از فضای به وجود آمده در داخل کشور است.

وی با اشاره به این که حوادث سال 88 خسارت های زیادی را به کشور وارد کرد، افزود: اما حضور عظیم و حماسه ساز ملت ایران در روز نهم دی، مرحمی بر همه زخم های به وجود آمده آن ایام بود.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که حماسه نهم دی، تجلی بصیرت، دشمن شناسی و ولایت مداری ملت ایران بود، ادامه داد: این ملت پیشگام تر از بسیاری از خواص در صحنه دفاع از انقلاب حاضر شدند و آتش فتنه دشمنان را خاموش کردند.

مدیر حوزه علمیه مازندران به نقش مهم و تعیین کننده مقام معظم رهبری در خنثی سازی فتنه دشمنان در سال 88 اشاره کرد و گفت: روشنگری و آگاهی بخشی ایشان نسبت به حوادث رخ داده، بسترهای لازم برای یک خروش عظیم ملی را در نهم دی سال 88 فراهم کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ادعاهای دروغین و واهی تقلب در انتخابات تنها ابزاری برای توطئه و فتنه دشمنان داخلی و خارجی بود، بیان داشت: نقش محوری رهبر معظم انقلابی و حضور همراه با بصیرت ملت ایران موجب شکست دشمنان شد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، تقویت جریان انقلابی را یکی از بهترین راه های خنثی سازی توطئه دشمنان در هر زمان و مکانی دانست و خاطرنشان کرد: باید با تقویت این جریان، راه های نفوذ دشمن در داخل کشور مصدود و مسیر تعالی و شکوفایی بیشتر نظام اسلامی فراهم شود./950/ت210/ب1

ارسال نظرات