۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۷۱۳۶۴
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

حماسه ۹ دی پایبندی به انقلاب و ولایت بود

حماسه ۹ دی پایبندی به انقلاب و ولایت بود
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی حماسه ۹ دی را پایبندی به انقلاب و ولایت عنوان کرد و گفت: مردم با حضور به موقع خویش از آرمان های انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به اهمیت و ضرورت گرامیداشت حماسه 9 دی پرداخت و بیان داشت: حماسه ۹ دی برای همیشه به عنوان حماسه‌ای ماندگار در تاریخ ثبت شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان حماسه ۹ دی را نشانگر پایبندی به انقلاب و ولایت عنوان کرد و افزود: حماسه ۹ دی پایبندی مردم به اسلام، انقلاب و ولایت فقیه را نشان داد.

وی در ادامه یادآور شد: مردم با بصیرت و هوشیار به ندای رهبر لبیک گفتند و با حضور به موقع در صحنه فارغ از دسته بندی ها و جناح بندی ها در صحنه حاضر شدند و با حضور خویش فتنه را خاموش کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی یادآور شد: حماسه ۹ دی روز تشییع جنازه تمام کسانی بود که برای مقابله با نظام اسلامی و اهداف اسلامی تجمیع شده بودند و حضور مردم با بصیرت از سراسر کشور برای همیشه در تاریخ انقلاب ثبت شد و مردم دراین حضور انزجار خود را نسبت به کسانی که علیه مقدسات شعار می‌دهند و توطئه می‌کنند، اعلام کردند.

وی بر ضرورت روشنگری همه ابعاد قانون شکنی سران فتنه تأکید کرد و افزود: با استفاده از ظرفیت های رسانه ای، فرهنگی و تبلیغی باید ابعاد قانون شکنی سران فتنه که روزی خود در مسند قانون گذاری و مجری قانون بودند، تبیین و تحلیل شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: مردم در حماسه 9 دی در برابر قانون شکنان و قانون گریزان محکم ایستادند و با این حضور از آرمان های انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند، امروز باید پیام حماسه 9 دی در جامعه تبیین و بازگو شود.

وی با اشاره به روشنگری رهبر معظم انقلاب در حماسه 9 دی خاطرنشان کرد: نقش هدایتگری و روشنگری رهبری، حضور میلیونی مردم در دفاع از انقلاب اسلامی و به عنوان عمود خیمه انقلاب و رفتار خارج از چارچوب قانون سران فتنه و حلقه‌های مباشر و نزدیک به آنها باید تبیین شود./9451/ت210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات