۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۶۷۱۳۷۲
حجت الاسلام غفاری‌ فر:

۹ دی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و اذناب داخلی آن‌ها بود

۹ دی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و اذناب داخلی آن‌ها بود
حجت الاسلام غفاری فر گفت: مردم بصیر و انقلابی در این روز بزرگ حماسه آفریدند و با حضور خود مشت محکمی بر دهان خواص بی‌بصیرت، وابستگان به غرب و شرق و کفر جهانی زدند.

حجت الاسلام حسن غفاری فر استاد حوزه و دانشگاه و عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: دی ماه بستر حوادث تاریخی مهم و سرنوشت سازی است که یکی از مهمترین این حوادث یوم الله 9 دی است.

عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت: مردم بصیر و انقلابی در این روز بزرگ حماسه آفریدند و با حضور خود مشت محکمی بر دهان خواص بی بصیرت، وابستگان به غرب و شرق و کفر جهانی و صهیونیست ها زدند.

وی افزود: دشمن و البته تربیت شدگان غرب در داخل همواره آرامش کشور و مردم را بر نمی تابد و تا بوی آرامش از اوضاع کشور به مشامش می رسد سعی می کند با القاء ناامیدی مردم از انقلاب و نظام این آرامش را برهم بزند، در حالی‌که چنین نیست و مردم خود دلبستگی خود را به انقلاب در حرکت هایی مانند تشییع سردار سلیمانی و 9 دی به رخ دشمن می کشند.

این استاد حوزه و دانشگاه حرکت مردم در تشییع شهید سلیمانی را بی نظیر خواند و اظهار داشت: حاج قاسم نماد چپ و راست نبود اما در عین حال نماد سازش هم نبود و به دشمن باج نمی داد و مظهر مقاومت و نبرد با دشمن و یک رزم آور دلاور و عاقل بود.

وی گفت: این ویژگی هاست که مردم را به عرصه می کشاند و این مردم مؤمن و انقلابی سرمایه اجتماعی بزرگی برای نظام هستند و نظام وابسته به این مردم مؤمن است؛ به طور طبیعی خدمت به این مردم باید سرلوحه کار مسؤولان قرار بگیرد و بر طبق آموزه های دینی ما هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست و مهمترین خدمت امید آفرینی در بین مردم است./1399/ت302/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
درود بر این عالم بصیر و انقلابی و روزآمد
0
0
ناشناس
United States
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
تحریف امام و آرمان‌های انقلاب یکی از بزرگترین تحریف‌ها است که دشمن دنبال می‌کند.
0
0