۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۶۷۱۳۸۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

۹ دی، تبلور بصیرت عاشورایی ملت ایران در دفاع از انقلاب و ولایت بود

۹ دی، تبلور بصیرت عاشورایی ملت ایران در دفاع از انقلاب و ولایت بود
مازندران - حجت الاسلام شکریان، حماسه نهم دی سال ۸۸ را روز تجدید میثاق با ولایت دانست و گفت: ملت ایران در این روز خواب دشمنان قسم خورده به این نظام را به یأس تبدیل کرد.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با گرامیداشت حماسه نهم دی ملت ایران در سال 88، این روز مهم را روز تجدید میثاق با ولایت دانست.

وی با بیان این که حرکت عظیم و حماسه عاشورایی ملت ایران در نهم دی سال 88 در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی به ثبت رسید، افزود: این ملت در آن آزمون مهم سربلند بیرون آمدند و شکست سنگینی را به دشمنان داخلی و خارجی تحمیل کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان برای حوادث سال 88 از مدت ها قبل برنامه ریزی و طراحی کرده بودند، تصریح کرد: متأسفانه عوامل خودفروخته داخلی بسترساز آن حوادث ناگوار در سال 88 شدند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که حماسه عظیم نهم دی ملت ایران در سال 88، دنیا را شگفت زده کرد، خاطرنشان کرد: آن حرکت عظیم مردمی، ضمن خنثی کردن فتنه دشمن، آرامش و امنیت را به کشور بازگرداند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که هدف فتنه گران داخلی و خارجی، براندازی در کشور بود، تصریح کرد: بصیرت انقلابی ملت ایران تحت رهبری های ولی فقیه مانع از تحقق توطئه دشمنان شد.

استاد حوزه علمیه مازندران، بصیرت را چراغی روشن برای حرکت در تاریکی دانست و با بیان این که در حوادث سال 88 بسیاری از خواص دچار گمراهی شدند، بیان داشت: اما ملت ایران همانند گذشته با بصیرت، ولایت مداری و روحیه انقلابی خود فتنه آشوب گران را خنثی کردند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که چنین حوادث تاریخی باید همواره درسی عبرت آموز برای آینده گان باشد، خاطرنشان کرد: دشمن به خیال خام خود تصور می کرد با اسم رمز تقلب در انتخابات و ایجاد آشوب های خیابانی می تواند ضربه سنگینی به انقلاب و نظام بزند.

وی با اشاره به این که سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری در نماز جمعه دی ماه سال 88، آبی بر آتش فتنه دشمنان بود، تصریح کرد: روشنگری های به موقع مقام عظمای ولایت به آشوب گری و فتنه انگیزی دشمنان در آن مقطع پایان داد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که باید چنین حماسه های ماندگاری بیش از پیش در جامعه تقویت شود، خاطرنشان کرد: هدف دشمن کمرنگ کردن حرکت های انقلابی ملت ایران در طول چهار دهه اخیر به بهانه های مختلف است که نباید بگذاریم این حماسه های غرورآفرین ذره ای کمرنگ شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی از اوجب واجبات است، ادامه داد: دشمن با تضعیف این اصول راهبردی تلاش می کند مردم را از ارزش های انقلاب و نظام اسلامی دور کند تا اهداف پلید خود را در کشور تحقق بخشد.

وی با تأکید براین که انقلاب اسلامی در طول چهار دهه اخیر حوادث بسیاری را با بصیرت، ولایت مداری و دشمن شناسی ملت ایران با پیروزی پشت سر گذاشته است، خاطرنشان کرد: نهم دي با حضور ميليوني امت ايران اسلامي بار ديگر به نظام مقدس جمهوری اسلامي ايران مشروعيت سياسي بخشيد و خواب دشمنان قسم خورده به اين نظام را به يأس تبديل کرد./950/ت310/ب1

ارسال نظرات