۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۶۷۱۳۸۶

دعای هر شب رهبر انقلاب برای سلامتی آیت الله مصباح یزدی + فیلم

دعای هر شب رهبر انقلاب برای سلامتی آیت الله مصباح یزدی + فیلم
رییس دفتر مقام معظم رهبری در حاشیه عیادت از آیت الله مصباح یزدی، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «به ایشان سلام مرا برسانید و بگویید من هر شب برای شما دعا می کنم».

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبر معظم انقلاب در حاشیه عیادت از آیت الله مصباح یزدی در مصاحبه ای تلویزیونی، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «به ایشان سلام مرا برسانید و بگویید من هر شب برای شما دعا می کنم».

وی شخصیت علمی و انقلابی آیت الله مصباح یزدی را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: شخصیت بزرگ ایشان شناخته شده و بارز است؛ ایشان از محصولات بزرگ حوزه علمیه قم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی خاطرنشان کرد: اخلاص، تواضع و ولایتمداری آیت الله مصباح یزدی بسیار مثال زدنی است، زیرا علی‌رغم این که مراتب علمی بالایی داشته و دارند، نسبت به مقام ولایت بی اندازه متواضع، فروتن و مطیع بوده و هستند.

تعداد بازدید : 4

وی یکی از صفات آیت الله مصباح یزدی را صراحت لهجه دانست و تأکید کرد: ایشان اگر چیزی را تشخیص دهند که درست است آن را بدون مسامحه و ملاحظه بیان می کنند و از هیچکس نیز در این راه واهمه ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در پایان یادآور شد: امیدواریم خدای متعال ایشان و همه مریضان به ویژه بیماران کرونایی را شفای عاجل و کامل عنایت کند./841/پ203/ب1

ارسال نظرات