۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۶۷۱۳۸۷
در بیانیه مجمع عمومی جامعه مدرسین مطرح شد؛

حماسه ۹ دی؛ مشت محکمی بر دهان دشمنان و فتنه‌گران

حماسه ۹ دی؛ مشت محکمی بر دهان دشمنان و فتنه‌گران
مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت یوم الله نهم دی و اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در آستانه فرارسیدن یوم‌الله نهم دی و اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ایام شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا سلام علیها،‌ ایام حزن و اندوه همراه با کسب معرفت و بصیرت در مکتب و سیره فاطمی می‌باشد، تا «اندیشه حمایت و اطاعت از ولایت در پرتو بصیرت و شجاعت» مرور شود و درس‌های قیام فاطمی در تمام دوران، مشعل روشنایی‌بخش ولایت‌پذیری و ولایتمداری و اقتداء و دفاع از ولایت و امامت، باشد. ایام فاطمیه مقطعی است که عیار دفاع از حریم ولایت را نشان می‌دهد و حجت را بر همگان تمام می‌کند که در زمان شیوع شبهات و غبار فتنه‌ها و صف‌آرایی دشمنان، چگونه باید عمل کرد تا تیرهای سهمگین و زهرآگین اهل کفر و نفاق، متوجه امام و رهبر جامعه نشود.

حقیقت آن است که ولایت عمود اسلام ناب است که مسیر حق را نشان می‌دهد و کمال بشر و جامعه را رقم می‌زند، در برابر کج‌اندیشی‌ها و توطئه‌ها می‌ایستد و دشمنان اسلام و نوامیس مسلمانان را در امیال و اهداف شومشان ناکام می‌گذارد؛ به همین دلیل است که در طول تاریخ اسلام، اهل باطل کینه‌ها و عداوت‌های خود را متوجه اصل امامت و رهبری جامعه می‌نموده‌اند که هنگامه‌‌ی امتحان ولایتمداران فرامی‌رسد که چگونه حمایت و اطاعت خود را از ولی زمان و امام جامعه، در بیان و عمل نشان می‌دهند.

یوم‌الله نهم دی، قیام مردمی مؤمن و بصیر در تجدید بیعت و حمایت و اطاعت از ولی و امام جامعه بود که در حساس‌ترین مقطع انقلاب اسلامی، مشت محکمی بر دهان دشمنان و فتنه‌گران زدند تا ملت فهیم و غیور ایران با تأسی به درس‌های فاطمیه و موقع‌شناسی و دشمن‌شناسی، حماسه‌ای دیگر خلق نمایند و اثبات کنند که بر عهدی که با ولایت بسته‌اند باقی و راه باعظمت انقلاب اسلامی که با خون هزاران شهید و ایثارها و ازخودگذشتگی‌ها شکل‌گرفته است را بااقتدار ادامه خواهند داد.

به‌راستی‌که ملت بی‌نظیر ایران اسلامی، پرورش‌یافته مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام و فرزندان عاشورا و فاطمیه هستند که در میدان‌های آتش و خون و حماسه با درس‌آموزی از این مکتب پویا در لحظات حساس، ایمان و اعتقاد خود را در میدان عمل نشان می‌دهند و چه باشکوه، شعار و پایبندی و تبعیت خود را از امامشان اعلام می‌دارند؛ «با ولایت تا شهادت».

سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نمونه‌ای کامل از پرورش‌یافتگان این مکتب نورانی است که با تبعیت از رهبر و مقتدای خویش این‌گونه عزت‌آفرینی نمود و خود عزیز و سردار دل‌های میلیون‌ها انسان مسلمان و آزاده شد که راه و منش او الگویی برجسته برای جوانان عزیز کشورمان است، راهی است که ابومهدی المهندس و دکتر فخری‌زاده‌ها و صدها سردار و دانشمند و فرهیخته، نصب‌العین خود قرار داده‌اند تا اسلام و ایران در قله‌ی عزت و عظمت قرار گیرد.

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن عرض تسلیت ایام شهادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و پاسداشت «یوم‌الله نهم دی و دهه بصیرت» و گرامیداشت یاد و خاطره و حماسه‌آفرینی‌های سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس و شهید دکتر محسن فخری‌زاده، بیعت و تبعیت کامل خود را با ولی و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌ امام خامنه‌ای مدظله‌العالی تجدید و برائت و انزجار خود را از دشمنان، فتنه گران و برخی فریب‌خوردگان ساده‌لوح، اعلام می‌نماید.

والسلام علیکم و علی عباد الله الصالحین
۸/ دی‌/۱۳۹۹
مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

/841/د101/ف

ارسال نظرات