۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۶۷۱۴۰۵

برگزيدگان ششمین جايزه جهانی اربعين معرفی شدند

برگزيدگان ششمین جايزه جهانی اربعين معرفی شدند
ششمین جايزه جهاني اربعين با برگزاری آيين اختتاميه و اعلام نفرات برگزيده در پنج بخش عکس، فیلم حرفه‌ای، فیلم مردمی، سفرنامه و فعالان مجازی اربعین به كار خود پايان داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، برگزیدگان ششمین دوره جایزه جهانی اربعین با حضور سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجج اسلام سید ابوالحسن نواب، رییس دانشگاه ادیان و مذاهب، سید محمود دعایی، مدیر مسئول روزنامه اطلاعات و اشرف بروجردی، رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران معرفی و تجلیل شدند.

رتبه‌های اول تا سوم بخش عکس

حسن النجار از عراق، اسامه عبید از لبنان و علی ابک از ایران با داوری داریوش محمدخانی، امیرعلی جوادیان و محمدحسین حیدری، حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

رتبه‌های اول تا سوم بخش فیلم حرفه‌ای و مردمی

در بخش فیلم حرفه‌ای با داوری محمدصالحی، پوریا نجفی و مرتضی شعبانی، مسعود حیدری از ایران نفر اول، حسام هادی از عراق نفر دوم و محمد مهدی نعمتی از ایران نفر سوم اعلام شدند.

برگزیدگان بخش فیلم مردمی این دور از جایزه جهانی، سید وحید اولیایی از کانادا نفر اول، محمد حاجی مقصودی از ایران نفر دوم و کاظم یوسفی از افغانستان نفر سوم شدند.

رتبه‌های اول تا سوم بخش سفرنامه

در بخش سفرنامه با داوری زهرا السالم، حجج اسلام کاظم حاتمی طبری و مجید علیزاده، زینب کبری آزاد از پاکستان، عبدالله باه از گینه کوناکری و فاطمه احسانی از افغانستان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند..

رتبه‌های اول تا سوم بخش فعالان مجازی

همچنین، در بخش فعالان مجازی با داوری عبدالرضا باقری، محمد کاظم مبینی و سعید نور محمد، نوری سردار از انگلیس، آمینه اینلوئس از آمریکا و زوار سید توثیق حیدر از پاکستان رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در حاشیه این مراسم علاوه بر رونمایی از تمبر یادبود این دوره، کتاب پنج دوره قبل این جایزه و همچنین پوستر دوره هفتم جایزه جهانی اربعین، سیدعباس صالحی و ابوذر ابراهیمی‌ترکمان از نمایشگاه آثار منتخب این دوره و ادوار گذشته جایزه جهانی اربعین، بازدید کردند./۹۸۸/

ارسال نظرات