۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۶۷۱۴۲۸
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

بصیرت و ولایتمداری مردم چشم فتنه 88 را کور کرد

بصیرت و ولایتمداری مردم چشم فتنه 88 را کور کرد
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: در فتنه 88 مردم با بصیرت و ولایتمداری به‌صورت خودجوش به صحنه آمده و به یاری خداوند چشم فتنه را کور کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در مراسم تجدید میثاق با طلایه‌داران بصیرت در استان که با پاسداشت مقام شامخ آیت‌الله مهمان‌نواز و مرحوم حجت‌الاسلام شاددل از طلایه‌داران بصیرت در خراسان شمالی در جوار حرم مطهر حضرت سید عباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد، برادر گرامی امام رضا (ع) برگزار شد، با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله مهمان‌نواز و مرحوم حجت‌الاسلام شاددل از پیش‌قراولان حرکت‌های بصیرت گونه در سال 88 در استان بودند، اظهار کرد: باید از پیش روان و پیش‌قراولان بصیرت تجلیل و قدردانی کرد.

وی در ادامه ضمن پاسداشت مناسبت‌های دهه بصیرت (نهم الی نوزدهم دی‌ماه) و گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی و چهلم شهید فخری زاده، زندگی و شهادت درس آموزان سردارانی همچون حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده را ضامن حفظ کرامت انسانی و خدمت به کل جامعه بشری عنوان کرد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس گفت: حاج قاسم و ابو مهدی نه‌فقط در منطقه بلکه در کل دنیا تمام زندگی خود را وقف انسانیت و شرافت مردم کردند.

 وی تصریح کرد: این دو سردار بزرگ خالصانه و بدون چشمداشت دغدغه مندان و مجاهدین دلسوز را در سراسر دنیا بسیج کردند تا در برابر ظالمان و تکفیریان که با نام اسلام و پیامبر خون انسان‌های مظلوم و بی‌گناه را می‌ریختند، بایستند.

امام‌جمعه بجنورد با اشاره به روایتی از مولی‌الموحدین علی (ع)، اظهار داشت: شناخت بهنگام و درک حق و باطل در میان غبار فتنه از ابتلائات بسیار سختی است که سربلند بیرون آمدن از آن عزمی راسخ می‌خواهد و کسانی می‌توانند علم اسلام راستین را به دوش بکشند که اهل بصیرت و صبر باشند.

 وی یادآور شد: در سال 88 معاندین داخل و خارج با ایجاد فتنه و آشوب شبهه آفرینی کردند اما قشرهای مختلف مردم به‌صورت خودجوش در یوم‌الله 9 دی به عشق رهبر و مولایشان آمدند و با یاری دست خداوند چشم فتنه را کور کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: درواقع در فتنه 88 مردم با بصیرت و ولایتمداری به‌صورت خودجوش به صحنه آمده و به یاری خداوند چشم فتنه را کور کردند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات