۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۶۷۱۴۳۲
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

حماسه 9 دی، تجلی غیرت دینی و عزت حسینی ملت ایران در دفاع از انقلاب است

حماسه 9 دی، تجلی غیرت دینی و عزت حسینی ملت ایران در دفاع از انقلاب است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین مشایخ، حماسه نهم دی را تجلی غیرت دینی و عزت حسینی ملت بزرگ ایران اسلامی در دفاع انقلاب و ولایت دانست.

حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با گرامیداشت حماسه نهم دی، از این روز مهم به عنوان حرکت عظیم ملت ایران در دفاع از انقلاب و ولایت یاد کرد.

وی با بیان این که ملت ایران در نهم دی با خلق حماسه ای عظیم و ماندگار بساط فتنه گران را در کشور برچیدند و با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند، افزود: نهم دی ماه به حتم روز تجلی غیرت دینی و عزت حسینی ملت بزرگ ایران اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران در طول چهار دهه اخیر در همه عرصه ها و صحنه های انقلاب با بصیرت، ولایت مداری و حضور به موقع خود پرچم آگاهی، بصیرت، ولایت مداری و دشمن ستیزی را در این کشور برافراشته نگاه داشتند، بیان داشت: این حماسه عظیم درس بزرگی برای همه فتنه انگیزان داخلی و خارجی بود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، استکبار ستیزی، دشمن شناسی، بصیرت و ولایت مداری را از جمله ویژگی های مهم ملت ایران در طول چهار دهه اخیر عنوان کرد و افزود: این ملت در همه عرصه های انقلاب اسلامی نشان دادند تابع رهنمودهای ولایت و رهبری هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ در ادامه سخنان خود همچنین به تدبیر الهی، هوشمندانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری در خنثی سازی فتنه دشمنان در سال 88 اشاره کرد و گفت: روشنگری های ایشان در آن نماز جمعه تاریخی، خط بطلانی بر همه فتنه انگیزی های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران در نهم دی سال 88 با بصیرت، ولایت مداری و دشمن شناسی به میدان آمدند، تصریح کرد: آن حضور حماسی موجب شادی دوسداران انقلاب و همچنین رسوایی بدخواهان نظام اسلامی شد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان انقلاب اسلامی درسال 88 به کلید واژه تقلب در انتخابات، طرح براندازی را در کشورمان دنبال می کردند، بیان داشت: اما هوشیاری و بصیرت انقلابی ملت ایران همه آن توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که عملکرد سران فتنه در جریان حوادث سال 88 نابخشودنی است، تصریح کرد: توطئه فتنه گران داخلی و خارجی در سال 88 ظلم به مردم و نظام اسلامی بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضور در صحنه ملت ایران در نهم دی سال 88، همه معادلات و محاسبات دشمنان داخلی و خارجی را بر هم زد، خاطرنشان کرد: آن حماسه عظیم و تاریخی، پیوند دوباره امت با ولایت بود که دنیا را به تحیر وا داشت.

امام جمعه نوشهر با بیان این که حماسه نهم دی موجب تقویت روحیه امید و مقاومت در جبهه حامیان انقلاب اسلامی شد، تصریح کرد: باید این حماسه تاریخی و دستاوردهای عظیم آن بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد./950/

ارسال نظرات