۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۶۷۱۴۳۶
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

مدعیان تقلب در انتخابات 88 از ترامپ احمق‌تر بودند

مدعیان تقلب در انتخابات 88 از ترامپ احمق‌تر بودند
اصفهان - آیت الله طباطبایی نژاد گفت: برخی افراد پس از به خطر افتادن منافع خود از مسیر انقلاب خارج می‌شوند، مانند سران فتنه که ادعای تقلب کردند و از ترامپ احمق‌تر بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در سخنرانی مجازی به مناسبت حماسه 9 دی، با بیان اینکه در خرداد سال 88 بعد از انتخابات بعضی از افرادی که رأی نیاوردند ادعای تقلب در انتخابات داشتند، گفت: این افراد با اینکه رهبر عزیز انقلاب از آنها خواست اگر اشکالی به صندوق‌ها دارند مطرح کرده و بازنگری شود و از مجاری قانونی پیگیر ادعای خود باشند اما این افراد تمکین نکردند.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب پیرامون ابعاد گسترده و خطرناک ادعای تقلب و به خیابان کشیدن مردم با این ادعا، اظهار کرد: کسی مدعی تقلب در انتخابات بود که 10 میلیون رأی کمتر آورده بود و متأسفانه بعدا مشخص شد که از خارج از کشور این ادعاها راهنمایی و هدایت می‌شد.

وی به خیابان آوردن مردم و آسیب زدن به کشور به بهانه تقلب را ادعایی احمقانه‌تر از ادعاهای اخیر ترامپ پیرامون تقلب در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: این افراد کشور را چندین ماه به آشوب کشیدند و نصیحت بزرگان به ویژه رهبر انقلاب را گوش نکردند و این نشان می دهد که ولایت فقیه را درک نکرده‌اند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: قرآن کریم می‌فرماید کسانی ولایت خداوند متعال و پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) را درک کرده‌اند که وقتی ولی حکم می‌کند ساکت باشند و احساس نکنند برعلیه آنها یا به نفع آنها حکم شده است.

آیت الله طباطبایی نژاد تسلیم بودن در برابر حکم ولی را امری ضروری و لازم دانست و تصریح کرد: سران فتنه در چندین ماه اغتشاش آسیب های جبران ناشدنی به کشور به ویژه در عرصه اقتصادی زدند و در نهایت نیز در ایام عزاداری امام حسین(ع) خیمه‌های عزا را به آتش کشیدند و در نهایت مردم قیام کرده و حماسه ماندگار 9 دی را رقم زدند و بساط فتنه را درهم پیچیدند و مشتی محکم به دهان کسانی که در مقابل ولایت ایستاده بودند زدند.

 

تدبیر رهبر انقلاب و حماسه 9 دی بساط فتنه را برچید

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه اگر تدبیر رهبر معظم انقلاب نبود و به ادعای فتنه‌گران که خواستار ابطال انتخابات بودند کشور دچار مشکلات بسیاری می‌شد، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در مقابل حرف خلاف قانون و باطل سران فتنه برای ابطال انتخابات ایستادند و مردم نیز حماسه 9 دی را رقم زدند.

وی حماسه 9 دی و حماسه آفرینان 9 دی را ادامه دهنده راه امام و انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: چه بسا افرادی که ادعای ولایی بودن دارند اما زمانی که لطمه ای به فرزند متخلف آنها بخورد از تمام حرف‌های خود عدول کرده و نمونه‌هایی از این افراد را شاهد هستیم.

 

امجد مصداق کسانی است که بخاطر فرزند خود به انقلاب پشت کرد

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به وطن فروشی و خیانت برخی افراد به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به دلیل آسیب دیدن منافع شخصی آنها، تصریح کرد: یکی از مصادیق این افراد همین آقای امجد است که هرگز وی را به مقام یک مجتهد قبول نداشتیم چرا که در این حد تحصیلات حوزوی نداشته و لطمه خوردن فرزند وی باعث شد که به دامن دشمن برود و در طول تاریخ از این افراد بسیار بوده است.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه افزود: شمر که پلیدترین انسان‌ها در بین پلیدان بود زمانی در کنار امام علی(ع) بود و در جنگ صفین از همراهان ایشان بود اما در نهایت فریب دنیا را خورد و از مسیر خارج و در مقابل مسیر حق قرار گرفت، خیلی‌ها ابتدای خوبی داشتند اما سرانجام بدی داشتند، اینکه کسی یک مدتی رزمنده باشد در انقلاب باشد یا حتی در کنار پیامبر(ص) و امام علی(ع) باشد اما در آخر خراب کند همه گذشته او نیز باطل خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه اصفهان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم پیرامون استقامت و ایستادگی در مسیر خداوند، اظهار کرد: ملائکه به این افراد بشارت پیروزی و اجر و پاداش از سوی خداوند را می‌دهند و لازم است که همه ما در این مسیر استقامت و ایستادگی داشته باشیم./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات