۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۶۷۱۴۳۸
سردار نقدی:

۹ دی از ایام الهی است که دست قدرت خدا خود را نشان می‌دهد

۹ دی از ایام الهی است که دست قدرت خدا خود را نشان می‌دهد
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه ۹ دی روز مردم بود، گفت: سال ۸۸ به اسم امام راحل درصدد تضعیف امام حاضر برآمدند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز (سه‌شنبه ۹ دی) در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی و آغاز دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» که در مسجد لولاگر تهران- مسجد مورد تعرض فتنه‌گران در سال ۸۸- برگزار شد، گفت: ۹ دی از ایام الهی است که دست قدرت خدا خود را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم برای نهم دی، یک نامگذاری جامع داشته باشیم، باید بگوییم ۹ دی، روز مردم است. روز مردم قدرشناس و بصیری که چکیده سی سال حضور خود پای انقلاب را در ۹ دی ۸۸ به نمایش گذاشتند.

نقدی با بیان اینکه مسئولینی که روزی در رده‌های بالای نظام بوده‌اند پشت یک فتنه و زیاده‌خواهی قرار گرفتند، گفت: این‌ها می‌گفتند مدیریت و ریاست منحصر ماست و کسی دیگر در این زمینه حقی ندارد. این صحنه عجیبی است.

وی افزود: فتنه‌گران در سال ۸۸ از همه نمادهای انقلاب و ظواهر حداکثر بهره‌برداری را کردند. از شعار الله اکبر بالای پشت بام گرفته تا انتساب به امام و خود را نخست وزیر امام نامیدن.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه تصریح کرد: برخی در سال ۸۸ با استفاده از اسم امام، درصدد تضعیف امام حاضر بودند.

نقدی افزود: جای مرحوم سید احمد خمینی در فتنه ۸۸ خالی بود که به دفاع از ولایت بزخیزد. متاسفانه خیلی‌ها سکوت کردند و این امام و ملت بودند که درخشیدند.

سردار نقدی با اشاره به رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در حراست از کشور در مقابل دشمنان و پیشرفت کشور، گفت: برخی خواص به‌جای پشتیبانی از ایشان، نمک‌نشناسی کردند و فتنه به راه انداختند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به حضو خیره‌کننده مردم در ۹ دی ۸۸ گفت: وقتی در بین جمعیت بودم با مسئولین صداوسیما تماس گرفتم و گفتم بالگردهای شما کجا هستند تا این حضور تاریخی را به نمایش بگذارند؟ گفتند غافلگیر شده‌ایم، اما بالگردهای ما در حال اعزام هستند.

نقدی، برخی سوءاستفاده‌ها از مردم در انتخابات ها را تقبیح کرد و گفت: در انتخابات‌ها می‌گویند اگر رقیب ما رأی بیاورد دیوار کشی می‌کند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان گفت: جوانان ما راه خود را پیدا کرده‌اند و می‌بینیم که امروز در طرح شهید سلیمانی به منازل می‌روند و برای سلامت مردم، خود را به خطر می‌اندازند. همچنین پای کار سیل و زلزله هستند. ما نگران این نسل در مقابل انحرافات نیستیم.

نقدی درباره انتقام سخت گفت: انتقام سخت، انتقامی نیست‌ که با یک عملیات جزیی به پایان برسد. انتقام اصلی، اخراج آمریکا از منطقه با کمک ملت‌های منطقه و جوانان است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه تصریح کرد:  مبارزه جوانان منطقه با آمریکا ادامه دارد و همه چیز به سمت عملیات بزرگ انتقام پیش می‌رود./998/د101/ب1

ارسال نظرات