۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۳
کد خبر: ۶۷۱۴۴۶
حجت الاسلام والمسلمین دیرباز:

مؤسسه تنظیم نشر آثار امام خمینی در برابر تحریف آرای ایشان حساس باشد

مؤسسه تنظیم نشر آثار امام خمینی در برابر تحریف آرای ایشان حساس باشد
نماینده خبرگان تأکید کرد که از مؤسسه تنظیم نشر آثار امام خمینی(ره) انتظار می رود در برابر تحریف آرای ایشان واکنش سریع، قوی، منطقی و تأثیرگذار داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بر لزوم حساسیت افکار عمومی و متولیان امر نسبت به تحریف مبانی و اندیشه های امام خمینی(ره) تأکید کرد و گفت: امروز مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) علاوه بر تبیین و ترویج اندیشه های ایشان، باید در برابر تحریف هایی که در این زمینه صورت می پذیرد، نیز حساسیت داشته باشد.

وی ادامه داد: مردم از مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) از جهت انتسابی که به رهبر کبیر انقلاب اسلامی دارد انتظار دارند در برابر تحریف هایی که در آراء و اندیشه های ایشان صورت می گیرد، حساسیت داشته و در برابر این پدیده ها واکنش سریع، قوی، منطقی و تأثیرگذار از خود نشان دهد.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز خاطرنشان کرد: چندی پیش شاهد بودیم که یکی از مدیران جمهوری اسلامی در اظهاراتی، مطالبی را گفت که با شأن مدیریت نظام اسلامی سازگار نیست، زیرا این فرد با سخنان خود به حضرت امام خمینی(ره) توهین کرد و اظهاراتش نیز به گونه ای بود که عموم مردم از آن «اهانت» برداشت کردند، از این جهت جای توجیه ندارد؛ این فرد اولا باید نسبت به سخنانش از عموم مردم عذرخواهی کند و ثانیاً با وی برخورد حقوقی لازم نیز صورت گیرد.

رییس دانشگاه قم تصریح کرد: امروز همه افکار عمومی به ویژه متولیان امر همچون مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) باید در برابر تحریف هایی که درباره مبانی و آرای امام خمینی(ره) صورت می گیرد حساسیت داشته، عکس العمل نشان دهند و جلوی سوء استفاده دشمن را بگیرند.

وی افزود: ما باید اقدامات تحریف آمیز که ناشی از غرض ورزی یا نادانی هستند را به شدت محکوم کرده و از آن اعلام برائت کنیم و اجازه ندهیم به مقدساتمان توهین شود./841/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
به گزارش ایلنا، منصوره صدر (صادقی) خواهر امام موسی صدر درگذشت
1
0
شمشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
واکنش در برابر تحریف پیش کش، خودشون امام رو تحریف نکنن×!
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
رسا همچون همیشه پیشگام و عالی
1
0