۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۶۷۱۴۵۰
امام جمعه تبریز مطرح کرد؛

۹ دی نماد عزت مردم ایران

۹ دی نماد عزت مردم ایران
آذربایجان شرقی - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: ۹ دی سال ۱۳۸۸ نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در همایش بصیرت‌افزایی پرسنل پایگاه شهید فکوری تبریز با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم با تبیین جریان نهم دی‌ماه مانع از توطئه‌های بعدی دشمنان اسلام شویم، اظهار داشت: باید در تبیین این موضوع از نقش بی‌بدیل رهبری انقلاب در خنثی‌سازی فتنه‌ها و کانون‌های خارجی فتنه غافل نشویم.

امام جمعه تبریز گفتمان‌سازی و بصیرت‌افزایی رهبر انقلاب را عامل شکست توطئه‌های دشمنان اسلام بیان کرد و گفت: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و عوامل منطقه‌ای و فریب‌خوردگان باید بدانند، ملت ایران با بصیرت و آگاه است و آنان آرزوی براندازی نظام اسلامی را به گور خواهند برد.

وی، دهه بصیرت را بهترین فرصت برای تبیین ۴۰ سال ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان ایران دانست و تاکید کرد: در این ایام باید نقش رهبری در رویارویی با فتنه‌ها بازگویی و تبیین و پیوند ناگسستنی ملت با نظام اسلامی و رهبری به جهانیان به نمایش گذاشته شود.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی به همزمانی جریان نهم دی‌ماه با سالگرد شهادت علمدار جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: در دهه بصیرت باید نقش برجسته آن شهید در شکل‌گیری جبهه مقاومت و دفع فتنه‌های بزرگ در منطقه همچنین تروریسم دولتی آمریکا بر همگان روشن شود.

امیر سعید رسولی، فرمانده پایگاه شهید فکوری تبریز نیز گفت: دهه بصیرت دهه میثاق با ولایت و فرصتی برای ارتقاء بینش انقلابی و بصیرت دینی است.

ارسال نظرات