۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۷۱۴۸۷
مدیر حوزه علمیه کنگاور:

ابعاد به وجود آمدن فتنه ۸۸ برای نسل‌های جوان واکاوی شود

ابعاد به وجود آمدن فتنه ۸۸ برای نسل‌های جوان واکاوی شود
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه کنگاور گفت: ابعاد به وجود آمدن فتنه ۸۸ که برخی از خواص داخلی رهبری آن را برعهده داشتند باید مورد واکاوی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام پیام ملکی امروز در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دیماه که در حوزه علمیه کنگاور برگزار شد، اظهار داشت: تاریخ این انقلاب سرشار از فراز و نشیب های فراوانی است که خوشبختانه ملت ایران از این امتحانات سربلند بیرون آمده اند.

مدیر حوزه علمیه کنگاور گفت: درست در چنین روزی ملت ایران با حضور میلیونی خود در میادین و معابر تجدید بیعتی دوباره با ولایت فقیه نمودند و از سوی دیگر مشت محکمی بر دهان فتنه گران و آمران آنان زدند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه فتنه 88 برای همه ما باید مایه عبرت باشد، تاکید کرد: دشمن برای فتنه سال 88 نقشه های بسیاری در سر می پروراند، امید تمامی دشمنان این نظام و انقلاب فتنه و آشوب های خیابانی این ماه بود که به حمد الهی و با حضور ملت با بصیر ایران این فتنه در نطفه خفه شد.

حجت الاسلام ملکی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با این وجود برای جلوگیری از تکرار چنین فتنه هایی باید ابعاد به وجود آمدن این فتنه که برخی از خواص داخلی رهبری آن را برعهده داشتند باید مورد واکاوی قرار بگیرد، تا نسل های نوجوان و جوان بهتر با چهره واقعی و ضدانسانی فتنه گران و فتنه سازان آشنا شوند.

مدیر حوزه علمیه کنگاور گفت: در فتنه سال 88 برخی از خواص که روزگاری در این انقلاب برای خود سمتی داشتند، از ملت ایران نمره منفی گرفتند و در این امتحان بزرگ رد شدند و این عبرتی شد برای کسانی که در اذهانشان فتنه و آشوب علیه این انقلاب و نظام الهی و اسلامی وجود دارد.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت شهید سردار سلمیانی به دست ارتش تروریستی آمریکا، تاکید کرد: آمریکایی ها بارها به صورت مستقیم و غیرمستقیم اذعان کرده بودند که نمی توانند به صورت مستقیم با شهید سردار حاج قاسم سلیمانی روبرو شوند، لذا با تمسک به وقیحانه ترین روش این فرزند و سرباز ولایت را ترور و به شهادت رساندند.

حجت الاسلام ملکی راه و سیره شهید سلیمانی را به فرموده امام خامنه ای؛ یک مکتب عنوان کرد و گفت: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی شهید سلیمانی یک مکتب برای آزادیخواهان در جهان است که می تواند در مقابل زورگویی های مستکبرین قرار بگیرد.

مدیر حوزه علمیه کنگاور گفت: امیدواریم که همه ما به ویژه طلاب و روحانیون ادامه دهنده مکتب پویای شهید سلیمانی باشیم و بتوانیم در مسیر این اسطوره شجاعت و ایثار حرکت کنیم و این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش؛ امام زمان (عج) برسانیم./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات