۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۶۷۱۴۹۱
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

فتنه ۸۸ اولین و آخرین فتنه دشمنان این انقلاب نخواهد بود

فتنه ۸۸ اولین و آخرین فتنه دشمنان این انقلاب نخواهد بود
کرمانشاه - امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: بی شک تا زمانی که انقلاب اسلامی با صلابت در منطقه و جهان خودنمایی می کند، دشمن هم از توطئه و فتنه دست برنخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا عبدالرحمان مرادی، عصر امروز در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه تاریخی ملت ایران در 9 دی برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی از همان روزهای نخستین پیروزی، دشمنان بسیاری داشته و دارد و هر روز توطئه ای علیه این انقلاب و ملت توسط معاندان پی ریزی می شود.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: اگر نگاهی به تاریخی این انقلاب از ابتدا تاکنون داشته باشیم، شاهد انواع و اقسام ترور، توطئه، کودتا و... توسط دشمنان داخلی و خارجی علیه این انقلاب بوده ایم که به حمد الهی همه این دسیسه ها تاکنون نقش برآب شده است.

این عالم اهل سنت مهمترین و خطرناک ترین فتنه دشمن را فتنه سال 88 عنوان کرد و افزود: دشمنان برنامه ریزی بسیاری برای راه انداختن این آشوب و فتنه بزرگ در کشور کرده بود و برای رسیدن به نیت شیطانی اش بسیاری از عوامل خودفروخته داخلی و خارجی را به کار گرفته بود.

ماموستا مرادی، فتنه سال 88 را یک امتحان الهی بزرگ عنوان کرد و گفت: در این امتحان بزرگ الهی، ملت ایران با بصیرت و بینش دینی و سیاسی اجازه ندادند که ذره ای به حیثت و آبروی این نظام خدشه وارد شود، زیرا همواره در مسیر ولایت فقیه حرکت کردند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به اینکه فتنه سال 88 اولین و آخرین فتنه فتنه گران در این کشور نبوده و نیست، افزود: بی شک تا زمانی که انقلاب اسلامی با صلابت در منطقه و جهان خودنمایی می کند، دشمن هم از توطئه و فتنه دست برنخواهد داشت، بنابراین در هر زمان و مکانی باید بصیرت و بینش داشته باشیم و در مسیر جریان های منحرف و ضدانقلاب قرار نگیریم.

این عالم اهل سنت در پایان سخنان خود گفت: تا زمانی که این ملت دل در گرو ولایت فقیه و اسلام دارند، هیچ قدرتی یارای ایستادگی در مقابل آنان را ندارد، از این رو دشمنان برای تضعیف این صفت بارز ملت انقلابی ایران به دنبال ایجاد اختلاف و چند دستگی بین مردم این کشور هستند./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات