۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۶۷۱۵۲۲
آبروریزی صهیونیست‌ها در دبی؛

گردشگران صهیونیسم لوازم هتل‌ها را می‌دزدند!

گردشگران صهیونیسم لوازم هتل‌ها را می‌دزدند!
بنابه گزارش‌ها، گردشگران صهیونیستی در امارات، هنگام خروج از هتل محل اقامت، لوازم اتاق‌ها را به سرقت می‌برند.
به گزارش خبرنگار سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، بنابه اظهارات یک تاجر اسرائیلی و مدیر هتلی در دبی، گردشگران صهیونیستی لوازم اتاق‌های محل اقامت خود در هتل‌های دبی را به سرقت می‌برند. به نوشته روزنامه یدیعوت احرونوت، برغم گذشت تنها یک ماه از آغاز پروازهای اسرائیل و امارات، برخی گزارش‌ها حاکی از سرقت لوازم هتل‌های دبی توسط گردشگران صهیونیستی است.

یک تاجر اسرائیلی بدون ذکر نام، به این روزنامه گفته سالهاست برای تجارت به امارات می‌روم، اما ماه گذشته طبق معمول به هتل همیشگی رفتم، و هنگامی که با صحنه تفتیش کیف‌ها و وسایل اسرائیلی ها هنگام خروج، در جستجوی برخی لوازم مسروقه در اتاق‌ها روبرو شدم جا خوردم. چند جوان اسرائیلی را دیدم که حوله‌ها و یک کتری را در کیف‌هایشان جا داده بودند. وی افزود در کیف یک گردشگر زن اسرائیلی دیگر، در همان هتل، یک چراغ، که چند شیکل (پول اسرائیل؛ یک دلار : ۳.۲۲ شکل) بیشتر ارزش نداشت، پیدا شد. 

مدیر یکی از هتل‌های مشرف به برج خلیفه نیز در اظهاراتی مشابه گفت صدها گردشگر از سراسر جهان اینجا می‌آیند برخی مشکلاتی ایجاد می‌کنند اما تا حالا مورد سرقت لوازم هتل نداشته ایم.

او می‌افزاید: در مدت اخیر گردشگران اسرائیلی را دیدیم که هرچه دستشان می‌رسد در کیف‌های خود پنهان می‌کنند، حوله‌ها، کیسه‌های چای و قهوه و حتی چراغ‌ها را می‌دزدند. یک بار یک خانواده اسرائیلی با دو بچه آمدند که تسویه‌حساب کنند، متوجه شدیم بعضی لوازم اتاق مفقود شده است. وقتی کارمندان هتل به آنها گفتند بعضی اشیاء اتاقی که در آن اقامت داشته‌اند مفقود شده، شروع به داد و فریاد کردند. پس از بگو مگو، در نهایت حاضر شدند کیف‌شان را باز کنند، متوجه شدیم یک ظرف، حوله‌ها و چند گیره در آن است. وقتی به آن‌ها گفتیم به پلیس اطلاع می‌دهیم وسایل را بازگرداندند و عذرخواهی کردند. 

گفتنی است سه شرکت هواپیمایی اسرائیلی در ماه جاری پروازهای مستقیم میان تل‌آویو و دبی را آغاز کرده‌اند. امارات و رژیم صهیونیستی در نیمه سپتامبر گذشته توافق عادی‌سازی روابط را در حضور ترامپ امضا کردند و اندکی بعد، روادید میان آن دو نیز لغو شد.
ارسال نظرات