۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۶۷۱۵۳۰
امام جمعه دلفان:

مبلغان در پیشبرد اهداف نظام اسلامی نقش آفرین هستند

مبلغان در پیشبرد اهداف نظام اسلامی نقش آفرین هستند
لرستان - حجت الاسلام یوسف خانی گفت: مبلغان با بهره مندی به رسالت تبلیغی خویش عمل کرده و در راستای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد یوسف خانی، صبح امروز در دیدار با مبلغان و مربیان تعلیم و تربیت بسیج شهرستان دلفان که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، بر ضرورت ترویج و تبیین اخلاق اسلامی در جامعه تأکید کرد و گفت: اشاعه اندیشه تابناک اسلام در همه ابعاد و ترویج اخلاق اسلامی در جامعه به‌ ویژه بین نسل جوان ضروری است.

امام جمعه دلفان با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب و هدف قرار دادن خانواده ها و نسل جوان افزود: با بصیرت افزایی و نهادینه سازی ارزش ها باید نسل نو را در برابر هجمه های فرهنگی مصون ساخت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مبلغان و مربیان در پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی نقش بسزایی دارند و با بهره مندی از حوزه تبلیغ باید جلوی تهاجم گرفته شود.

حجت الاسلام یوسف خانی به بیان اهمیت تبلیغ و ضرورت توجه به این مهم برای خنثی سازی تهاجم فرهنگی در جامعه تأکید و بیان کرد: این مهم توسط حوزه تبلیغ قابل تأمین است.

وی با بیان اینکه مبلغان و مربیان باید نسبت به مسائل روز و نیازهای جامعه آگاه باشند، تصریح کرد: با تمرکز بر روی مسائل مهم و نیازهای جامعه می توان فعالیت های تبلیغی گسترده ای با شیوه های اثرگذار تربیتی به کار گرفت.

امام جمعه دلفان بیان کرد: انجام فعالیت های تبلیغی اثرگذار و مطابق با نیازهای جامعه سبب می شود دامنه آن، افکار عمومی جامعه را در گیرد و به نتیجه مطلوب برسد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
سلام حاج اقا انسان موفقی هستن
0
0