۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۶۷۱۵۴۱
مدیر حوزه علمیه گیلانغرب خبر داد؛

برگزاری محفل انس با قرآن کریم با مشارکت سپاه ناحیه گیلانغرب

برگزاری محفل انس با قرآن کریم با مشارکت سپاه ناحیه گیلانغرب
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه گیلانغرب گفت: شنبه هفته آینده به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی محفل انس با قرآن کریم در حسینیه سپاه ناحیه گیلانغرب برگزار می گردد.

حجت الاسلام قدرت الله خدابنده لو در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: سردار سلیمانی نقش بسیار کلیدی در مبارزه با تروریسم منطقه ای و جهانی داشت و همین عامل باعث شد که حامیان و آمران تروریسم تاب تحمل وجود چنین شخصیت انقلابی را نداشته باشند.

مدیر حوزه علمیه گیلانغرب گفت: لذا ترور و شهادت این سرباز رشید ولایت توسط نیروهای مزدور و آدمکش آمریکایی به نوعی از روی ترس و واهمه بود. زیرا به خوبی می دانستند که وجود این سردار می تواند برنامه های تفرقه انگیزانه آنان را در منطقه کاملا خنثی کند.

حجت الاسلام خدابنده لو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن دهه بصیرت، عنوان کرد: در اولین روز از دهه بصیرت که همزمان با حماسه به یادماندنی نهم دیماه بود، حوزه علمیه گیلانغرب دیروز نهم دیماه، ویژه برنامه هایی در مسجد جامعه این شهرستان با حضور طلاب، روحانیون، مسئولان، مردم و... برگزار کرد.

این استاد حوزوی در ادامه به برخی از برنامه های این حوزه علمیه در دهه بصیرت اشاره داشت و گفت: ان شاء الله شنبه هفته آینده به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با مشارکت سپاه ناحیه گیلانغرب محفل انس با قرآن کریم در حسینیه سپاه ناحیه این شهرستان برگزار می گردد.

مدیر حوزه علمیه گیلانغرب در ادامه به برنامه امتحانی طلاب حوزه علمیه گیلانغرب اشاره کرد و افزود: امتحانات طلاب مدارس علمیه در اکثر مدارس علمیه استان آغاز شده است، ولی این حوزه علمیه برای هماهنگی بیشتر و بسترسازی مناسبت این امتحانات را در هفته آینده برگزار خواهد کرد.

حجت الاسلام خدابنده لو در پایان سخنان خود گفت: تاخیر در برگزاری امتحانات طلاب حوزه علمیه گیلانغرب می تواند باعث خروجی بهتر درسی و امتحانی طلاب شود./1400/

ارسال نظرات