۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۶۷۱۵۴۵
نائب دبیر ایالتی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

جهان اسلام با پیروی از مکتب شهید سلیمانی راه گمشده خود را پیدا کند

جهان اسلام با پیروی از مکتب شهید سلیمانی راه گمشده خود را پیدا کند
حجت الاسلام ارشاد علی گفت: جهان اسلام تنها با پیروی از مکتب شهید سلیمانی، می تواند راه گم شده خود را پیدا کند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ارشاد علی نائب دبیر مجلس وحدت مسلمین در ایالت خیبر پختونخوا پاکستان، در گفت و گو با اسلام تایمز رسانه اردو زبان پاکستان، پیروی از مکتب شهید سلیمانی را تنها راه دستیابی به گم شده خود برای جهان اسلام دانست.

این روحانی پاکستانی سازمان ملل را در اختیار کامل آمریکایی ها دانست و تاکید کرد: سازمان ملل بخاطر ترور قاسم سلیمانی فرمانده یک کشور، باید دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و دیگر شرکای جنایتکارش را مواخذه و محاکمه می کرد که اما همه دیدیم این اتفاق رخ نداد و آیا بصورت ترور یکی از فرماندهان بلند پایه آمریکایی هم با همین سکوت و اتفاق روبرو می شدیم؟

وی افزود: متأسفانه جهان با سیاست های دوگانه روبرو است، حد اقل جهان اسلام در برابر این جنایت عکس العمل نشان می داد و دولت پاکستان نیز در این خصوص عملکرد و موضع ضعیف داشته است.

حجت الاسلام ارشاد علی درجواب این سوال که آیا بخاطر شهادت قاسم سلیمانی جنبش آزادی قدس شریف به زمین می خورد، گفت: فرماندهی عملیات آزادی قدس به دست رهبر خبیر و فرزانه حضرت آیت سید علی خامنه ای دام ظله است، شهید قاسم سلیمانی قبل از شهادتش وظائف خود را بخوبی انجام دادند و الآن این پرچم به دست دیگر سربازان ولایت قرار دارد.

وی گفت: شهید قاسم سلیمانی روحیه مبارزه مردم فلسطین و جنبش آزادی قدس را تقویت بخشید، به همین خاطر خارچشم استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل بود.

این روحانی پاکستانی با بیان این که شهید قاسم سلیمانی فرد عادی نبود بلکه پیام مرگ و نابودی برای قدرت های اسلام ستیز و دشمنان اسلام و مانع بزرگی در برابر اهداف دشمنان در منطقه بود، تاکید کرد: این مجاهد فداکار، با شهادتش جنبش آزادی قدس را مستحکم تر و پرشورتر کرد./988/

ارسال نظرات