۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
کد خبر: ۶۷۱۵۶۵
مکتب سلیمانی:

علما و طلاب با تأسی از مکتب شهید سلیمانی سرباز ولایت فقیه باشند

علما و طلاب با تأسی از مکتب شهید سلیمانی سرباز ولایت فقیه باشند
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال گفت:‌ حوزه‌های علمیه، طلاب و علما با الگوی گیری از مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی پشتیبان و سرباز ولایت فقیه باشند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال، رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، ضمن گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی گفت: آن شهید والامقام شخصیتی نبود که یک شبه عنوان سردار دل ها را به او بدهند و به عظمت و بزرگی دست یابد.

وی با بیان اینکه وداع با شکوه و میلیونی با پیکر شهید سلیمانی در تاریخ انقلاب اسلامی، رویدادی منحصر به فرد بوده است، افزود: شهید سلیمانی از سنین جوانی پای ولایت و نظام بود و تا آخرین نفس در این مسیر ثابت قدم بود.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: شهید سلیمانی در جریان­‌ها و حوادث مختلف نظام در مسیر صحیح گام برداشت؛ مأموریت شهید سلیمانی در عراق و سوریه مأموریت خاص و ویژه ای برای تأمین امنیت منطقه بود.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با بیان اینکه شهید سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس مأموریت­ های سختی را برعهده داشت، گفت: در یکی از علمیات­ های جنگ تحمیلی که در ارتفاعات منطقه کردستان بود، بنده با رزمندگان دیگر وارد سنگر شهید سلیمانی شده بودیم؛‌ وی با آرامش خاصی در شب عملیات رزمندگان ساماندهی و راهبری می‌کرد، با روح بلند خود عملیات های سختی را در زمان جنگ تحمیلی فرماندهی کرده بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی با خدا معامله کرد و به مقام شهادت رسید، گفت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به خاطر عظمت روحی، اخلاص و دفاع نظامی که داشت، تمام علاقه مندان داخل و جوامع بشری را در غم و اندوه فرو برد.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: با شجاعت، فراست و تمام توان در جهت پاسداری از انقلاب تلاش کرد و همواره فردی همچون سربازی برای رهبر معظم انقلاب بود. اما در مقابل امروز یاوه‌گویان و نابخردان به دنبال تضعیف جایگاه ولایت هستند؛ به آنها می‌گوییم که عاقبت خود را بیشتر از این تخریب نکنند.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان گفت: حوزه های علمیه، طلاب و علما با الگوی گیری از مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی پشتیبان و سرباز ولایت فقیه باشند با محوریت ولی امر مسلمین در مسیر انقلاب گام بردارند./998/ت302/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
افرین
0
0