۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۶۷۱۵۸۴
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

ادامه مکتب شهید سلیمانی راه غلبه بر استکبار است

ادامه مکتب شهید سلیمانی راه غلبه بر استکبار است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به این که شهید سلیمانی، مقاومت را به گفتمانی جهانی تبدیل کرد، گفت: ادامه مکتب شهید سلیمانی راه غلبه بر استکبار است.

حجت الاسلام والمسلمین محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره به در پیش بودن نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی، ادامه مکتب این شهید عزیز را تنها راه شکست دشمن و پیروزی نهایی بر استکبار جهانی دانست.

وی با بیان این که جبهه مقاومت در منطقه با رهبری شهید سلیمانی به اوج رسید، افزود: در سایه مجاهدت های شهید سلیمانی، آمریکایی ها در حال ترک منطقه هستند.

استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران، شکست مفتضحانه تروریست های آمریکایی در منطقه را مرهون مجاهدت ها و از خوگذشتگی های شهید سلیمانی و سایر هم رزمان ایشان دانست و خاطرنشان کرد: امروز آمریکایی ها برای سرپوش گذاشتن بر شکست های متعدد خود در منطقه راهی جز ترک خاورمیانه ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که شهید سلیمانی با مجاهدت های خود منطقه را از لوث وجود تکفیری های مورد حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود نجات داد، تصریح کرد: کشورهای مسلمان منطقه امروز امنیت و آرامش خود را مدیون سال ها تلاش و مجاهدت خاموش شهید سلیمانی هستند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اگر تلاش های شهید سلیمانی نبود امروز داعش و تکفیری های تروریست بر کشورهای منطقه حاکم بودند، خاطرنشان کرد: سپهبد سلیمانی همچون یک سرباز واقعی در میدان های نبرد علیه تررویست های تکفیری حاضر بود و تا نابودی کامل این تروریست های صادراتی غرب عقب ننشست.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سپهبد سلیمانی با متحد کردن گروه های مردمی در منطقه، جبهه واحدی برای مقابله با توطئه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی تشکیل داد، تصریح کرد: به طور حتم ملت های مسلمان منطقه امنیت امروز خود را مدیون مجاهدت های سپهبد شهید هستند.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به این که شهید سلیمانی، مقاومت را به گفتمانی جهانی تبدیل کرد، بیان داشت: امروز بسیاری از ملت های جهان این گفتمان و تفکر شهید سلیمانی را الگوی مبارزاتی خود در برابر ظالمان و کفار قرار داده اند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که شهید سلیمانی، عزت از دست رفته برخی از کشورهای اسلامی منطقه را با تشکیل جبهه مقاومت به آنها برگرداند، خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت سد محکمی در برابر توطئه ها و دشمنی های، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت کار است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اصول مبانی گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری در ایجاد یک تمدن نوین اسلامی در شخصیت شهید سلیمانی کاملاً مشهود بود، ادامه داد: این شهید جبهه مقاومت، با مجاهدت ها و ازخودگذشتگی های خود، گفتمان انقلاب و نظام اسلامی در جهان گسترش داد.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تبیین و تبلیغ گفتمان مقاومت سردار شهید سلیمانی در جامعه هستیم، خاطرنشان کرد: راه برون رفت کشور از مشکلات و شکست توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی، ادامه گفتمان و مکتب سپهبد شهید سلیمانی است.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که انتقام خون پاک این شهید زمان و مکان نمی شناسد، بیان داشت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند عاملان و کسانی که این عمل سراسر جنایت کارانه نقش و مشارکت داشتند به طور حتم مجازات خواهند شد./950/ت310/ب1

ارسال نظرات